  • 1. Data: 2009-12-03 21:46:05
    Temat: Czy ktoś pomoże z bramą hormann?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Ostatnio matka chciała zamknąć garaż nie mając pilota pod ręką i zamiast
    wcisnąć przycisk ze strzałką w dół - wcisnęła przycisk programowania...
    Potem próbowała naciskać różne kombinacje góra/dół/programowanie i skutek
    jest taki, że draństwo teraz nie włącza wbudowanej lampki przy otwieraniu
    i zamykaniu bramy.

    Kiedyś miałem instrukcję od bramy - konkretniej to stronę A4 z rozpisanymi
    funkcjami programowania napędu, raz się nią poratowałem w podobnej sytuacji.
    Niestety, teraz nijak nie mogę jej znaleźć... Googlałem w poszukiwaniu tej
    instrukcji - ale znalazłem tylko pełne instrukcje instalacji bramy, w
    których nie było wspomnianej rozpiski.

    Czy ktoś dysponuje taką instrukcją i mógłby zeskanować i podesłać?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 2. Data: 2009-12-06 00:01:15
    Temat: Re: Czy ktoś pomoże z bramą hormann?
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Poszukaj na forum http://www.elektroda.pl/

  • 3. Data: 2009-12-10 07:10:20
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 06 Dec 2009 01:01:15 +0100, Kamikazee napisał(a):
    > Poszukaj na forum http://www.elektroda.pl/

    Dzięki za namiary!
    Przy okazji wyszło, że szukałem wszędzie instrukcji do Promatic i po prostu
    ni diabła nie było w znalezionych nic o programowaniu. Zszedłem do garażu,
    doczytałem napis na obudowie, ściągnąłem w końcu instrukcję do Supramatic
    i już po problemie. Ech... :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944