  • 1. Data: 2009-08-17 13:19:32
    Temat: Czy mozna postawic budynek blizej granicy dzialki ?
    Od: "P4tryk" <p...@w...pl>

    Witam
    Czy i w jaki sposob mozna postawic budynek gospodarczy blizej niz 4 metry od
    granicy ? Budynek bedzie mial drzwi od strony granicy. Bedzie to maly
    budynek na zgloszenie do 35 m2. Szukalem i znalazlem jakies opisy ze mozna
    jesli sasiad rowniez postawil budynek blizej. Moj sasiad ma budyenk w
    odleglosci okolo 2 metry od mojej dzialki. Roznica polega na tym ze ja chce
    postawic budynek troche dalej gdzie sasiad po swojej stronie nie ma juz
    zabudowan a zwykle pole ze zbozem. Czy moge taki budenk postawic np. w
    odelglosci takze dwoche metrow ? Jak to zalatwic aby bylo zgodne z prawem ?

    // Patryk Jakóbiak \\
    // p...@w...pl \\

  • 2. Data: 2009-08-17 13:25:21
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "P4tryk" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Ja myśle że najlepiej zapytaj bezpośrednio u Ciebie w PINB

    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-08-17 15:41:39
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik kris napisał:
    > Użytkownik "P4tryk" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ja myśle że najlepiej zapytaj bezpośrednio u Ciebie w PINB

    A co masz napisanr w MPZP ? Bo np. u mnie jeśli działka jest węższa niż
    16m, jeśli jest szersza to też możesz :) ale .... trzeba najpierw
    sprawdzić czy jest plan, a jak jest to co w nim jest napisane.

    pzdr.
    rafał

  • 4. Data: 2009-08-17 15:55:02
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Uzytkownik "P4tryk" <p...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > granicy ? Budynek bedzie mial drzwi od strony granicy. Bedzie to maly
    > budynek na zgloszenie do 35 m2. Szukalem i znalazlem jakies opisy ze mozna

    Na zgloszenie nie postawisz w granicy. Tylko na PnB.

  • 5. Data: 2009-08-19 18:04:20
    Od: JaTy z SKMK <J...@a...pl>

    P4tryk pisze:
    > Witam
    > Czy i w jaki sposob mozna postawic budynek gospodarczy blizej niz 4 metry od
    > granicy ? Budynek bedzie mial drzwi od strony granicy.

    nie

> [...]
    > postawic budynek troche dalej gdzie sasiad po swojej stronie nie ma juz
    > zabudowan a zwykle pole ze zbozem. Czy moge taki budenk postawic np. w

    nie (tak - tylko gdy sąsiada budynek stoi w granicy)- nawet stawiając
    "na wysokości" budynku sąsiada (bez otworów) nie "przeskoczysz"
    przepisów ppoż. - ściany ognioodporne, dostęp itp. - przepis ustala
    odległość między dwoma budynkami (z materiałów ognioodpornych) na 8 m
    i wszelkie odstępstwa muszą być uzasadnione

    JaTy

    ---
    avast! antywirus: Wychodzace wiadomosc czysta. Baza sygnatur wirusow (VPS): 090818-0,
    2009-08-18
    Przetestowano na: 09-08-19 20:04:20 avast! - Copyright (c) 1988-2009 ALWIL Software.