  • 21. Data: 2012-03-30 08:05:13
    Temat: Re: Czy trzeba skuwac progi?
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Lucky" <l...@n...ocm> napisał w wiadomości
    news:4f7381be$1@news.home.net.pl...

    > Bedzie ogrzewanie podlogowe, jak bedzie cieplo to nie powinno sie nic
    > skraplac imo.

    Masz prawo poznać różne opinie prezentowane na tej grupie, ale zrób wg
    własnego uznania. Radzę jednak brać pod uwagę to, że niektórzy wpisujący
    mimo że niejednokrotnie w jednym watku wykazują się wiedzą matematyczną,
    fizyczą itp. z łatwością wyprowadzają wzory itd. to w drugim wątku zadają
    pytanie jak wykonać otwór w ścianie aby powiesić obrazek....... ;)

  • 22. Data: 2012-03-30 10:50:52
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    >Masz prawo poznać różne opinie prezentowane na tej grupie, ale zrób wg
    >łasnego uznania. Radzę jednak brać pod uwagę to, że niektórzy wpisujący
    >mimo że niejednokrotnie w jednym watku wykazują się wiedzą matematyczną,

    Informacje z tego forum i porady należy często brać z przymrużeniem oka ...
    Tak naprawdę nie wiemy z kim rozmawiamy i jakie wykształcenie i wiedzę ma
    dany delikwent ...
    Zapewne jest tutaj sporo "domorosłych" fachowców , którzy robią po swojemu i
    negują wiedzę innych fachowców i itd ...

    Nie ma co ufać w ślepo bo może okazać się że pomysły tutaj prezentowane mogą
    być bardzo kosztowne a jeszcze bardziej kosztowniejsze będzie ich ...
    usunięcie ...

  • 23. Data: 2012-04-01 09:42:21
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2012-03-28 23:25, Lucky pisze:

    > Bedzie ogrzewanie podlogowe, jak bedzie cieplo to nie powinno sie nic
    > skraplac imo.

    Jeżeli próg będzie nieocieplony to będzie miał niższą temperaturę niż
    reszta ścian, podłóg. Czy się skropli i ile zależy od konkretnych
    parametrów.

    Ja swego czasu widziałem taki zagrzybiony próg. Parkiet było dociągnięty
    do źle docieplonego okna balkonowego. Po dwóch dniach (była to kwatera)
    dzieciak dostał ostrego zapalenia oskrzeli. A u właścicielki dwójka
    dzieci miała astmę.

    M.