  • 51. Data: 2009-11-09 14:24:40
    Temat: Re: Czym grzac najtaniej
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik marko1a napisał:

    > A jakby tak zboże zakisić i spalać alkohol? Zero spalin, a zamiast popiołu
    > nieorganiczne resztki po kiszeniu do nawożenia kolejnych upraw po wcześniejszym
    > przekompostowaniu?
    >
    > Marek

    No teraz to poleciałeś :) Biorąc pod uwagę uwarunkowania kulturowe
    prędzej by Ci wybaczono palenie bochenkami chleba wydzieranymi etiopskim
    dzieciom niż palenie życiodajnego C2H5OH.
    :)

    pzdr.
    rafał

  • 52. Data: 2009-11-09 17:20:00
    Od: "nacocito" <n...@c...to>

    Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
    > robercik-us pisze:
    jest to "za płotem"). Żywność zawsze była traktowana w sposób
    > szczególny, a już na pewno kiepsko się to mieści w kulturze
    > chrześcijańskiej. Jest to jednak temat NTG.

    To jakaś paranoja. Co ma jakaś religia, w tym wypadku chrzescijaństwo, od
    palenia zboża w celach energetycznych?

    Jesli to jest złe z punktu widzenia chrześcijanina to co powiedzieć o
    produkcji piwa czy jakiejś innej wódeczki?
    A co zrobić z bio-paliwami?

  • 53. Data: 2009-11-09 17:35:23
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "nacocito" <n...@c...to> napisał w wiadomości

    > To jakaś paranoja. Co ma jakaś religia, w tym wypadku chrzescijaństwo, od
    > palenia zboża w celach energetycznych?
    >
    > Jesli to jest złe z punktu widzenia chrześcijanina to co powiedzieć o

    Jesli chodzi o mnie to wypowiadalem sie z czysto ludzkiego punktu widzenia.
    Wiary bym w to nie mieszal.

    Pozdro.. TK

  • 54. Data: 2009-11-09 17:56:50
    Temat: Re: Czym grzac najtaniej [ot[
    Od: Zyga <s...@p...onet.pl>

    qlphon wrote:

    > chętnie taki zbuduje - daj tylko schemat...

    Sa juz reaktory wielkosci toi-toi. Niestety zamowienia wyczerpane na
    dlugie lata. O programie taniej energii poszperaj w sieci.
    --
    pozdrawiam - Zyga

  • 55. Data: 2009-11-09 19:03:00
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "rrr." <d...@w...or> napisał w wiadomości
    > No teraz to poleciałeś :) Biorąc pod uwagę uwarunkowania kulturowe prędzej
    > by Ci wybaczono palenie bochenkami chleba wydzieranymi etiopskim dzieciom
    > niż palenie życiodajnego C2H5OH.

    To w takim razie wystarczy że podzielę się z dostawcami produktem i na drugi
    raz sami mi zboza przywiozą bo w skupie nie idzie.

    Marek

  • 56. Data: 2009-11-09 19:14:13
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Zyga" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Sa juz reaktory wielkosci toi-toi. Niestety zamowienia wyczerpane na
    > dlugie lata. O programie taniej energii poszperaj w sieci.

    Haslo: Star Trek

  • 57. Data: 2009-11-09 20:08:11
    Od: Zyga <s...@p...onet.pl>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "Zyga" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Haslo: Star Trek

    Pudlo. Haslo: mobilne elektrownie atomowe.

  • 58. Data: 2009-11-09 21:50:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Pudlo. Haslo: mobilne elektrownie atomowe.

    Termojadrowe? Daj linka.

  • 59. Data: 2009-11-10 07:14:39
    Od: Zyga <s...@p...onet.pl>

    Ghost wrote:

    > Termojadrowe? Daj linka.

    A gdzies działa w naszej galaktyce termojadrowa? :)
    --
    pzdr - Zyga

  • 60. Data: 2009-11-10 07:33:34
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    > A gdzies działa w naszej galaktyce termojadrowa? :)
    > --
    > pzdr - Zyga

    Słońce?

    Pozdrawiam