  • 11. Data: 2010-07-20 09:39:09
    Temat: Re: Czym uszczelnić płytę betonową?
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik shaman napisał:

    > A jakie są ceny hurtowe? Może będę potrzebował tego na jakieś 140m2. A
    > jeśli przyda się jako izolacja pozioma to jeszcze więcej.
    wybacz, ale musisz sam się dowiedzieć (koester.pl). 140m2 to malutko.

    > Możesz napisać coś więcej w tym temacie skoro znasz go z praktyki? Jak
    > stosujesz, do czego, ile wychodzi faktyczne zużycie, itd.. wszystko co
    > przyjdzie Ci do głowy :)
    ok 10-11 m2 z zestawu (worek + płyn) podwójnej powłoki.

    > Właśnie kombinuję nad izolacjami i nie wiem czy mogę dać taki szlam na
    > betonowe ściany piwnicy zamiast izolacji bitumicznej.
    Możesz, tylko nie wiem czy to nie będzie przerost formy nad treścią :)
    zależy jakie masz warunki i czego potrzebujesz.

    > PZDR
    > Shaman

    pozdrawiam
    rafał

  • 12. Data: 2010-07-20 09:47:24
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-07-20 11:39, rrr pisze:

    > Możesz, tylko nie wiem czy to nie będzie przerost formy nad treścią :)
    > zależy jakie masz warunki i czego potrzebujesz.

    Niby warunki złe nie są (brak wody gruntowej), ale z drugiej strony
    grunt to gliny i iły, a wszędzie piszą, że dla takich gruntów trzeba
    dobrej izolacji.

    PZDR
    Shaman