  • 1. Data: 2010-05-21 11:08:55
    Temat: DURNOTA...
    Od: Panslavista <p...@i...pl>

    ... spotęgowana

    >         Wory na piach powinny mieć jedną stronę foliowaną, aby nie
    >         przepuszczały
    > wody, oraz pasy umożliwiające przenoszenie przy pomocy zawiesi. Waga
    > takich wypełnionych worów mogłaby być rzędu 0,5 do 2 ton, dzięki czemu
    > byłyby stabilniejsze i nie ulegały naporowi wody.

            Wory w miejscach na wałach w których mogłyby zostać jako część wałów
    dobrze
    byłoby wypełniać słabym betonem, ale z przyspieszaczem wiązania.

  • 2. Data: 2010-05-21 19:06:13
    Temat: Re: DURNOTA...
    Od: Mariano Italiano <m...@g...pl>

    W dniu 2010-05-21 13:08, Panslavista pisze:
    > ... spotęgowana

    > Wory w miejscach na wałach w których mogłyby zostać jako część wałów
    > dobrze
    > byłoby wypełniać słabym betonem, ale z przyspieszaczem wiązania.

    Tytuł posta oddaje w 100% sens Twoich pomysłów.

    Słaby beton, dwutonowe worki, pompy napełniające worki... Błagam!

    --
    Mariano

  • 3. Data: 2010-05-21 19:41:15
    Od: Panslavista <p...@i...pl>

    Mariano Italiano wrote:

    Lepszy czyn partyjny "wespół - zespół, by rząd PO móc wzmóc"?

  • 4. Data: 2010-05-22 13:19:13
    Od: Mariano Italiano <m...@g...pl>

    W dniu 2010-05-21 21:41, Panslavista pisze:
    > Mariano Italiano wrote:
    >

    > Lepszy czyn partyjny "wespół - zespół, by rząd PO móc wzmóc"?

    Nie mąć.
    Odnieś się do swoich pomysłów.

    --
    Mariano