  • 1. Data: 2010-06-17 14:59:52
    Temat: Difenbachia.
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Odmiana olbrzymia, w każdym razie nie ta mała. Żółkną jej dolne liście, ale
    nie schną, tylko miękną i są takie żółte i mokre, obwisłe. Co to? Na pewno
    nie ejst przelana - doniczkę ma małą, więc nie ma mozliwości gnicia.

  • 2. Data: 2010-06-18 05:17:48
    Temat: Re: Difenbachia.
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

> [...]
    > nie schną, tylko miękną i są takie żółte i mokre, obwisłe. Co to? Na pewno
    > nie ejst przelana - doniczkę ma małą, więc nie ma mozliwości gnicia.

    Być może przyczynę zidentyfikujesz przy pomocy:
    http://poradnikogrodniczy.pl/chorobydoniczkowych.php

    Pozdrawiam orientacyjnie
    skryba

  • 3. Data: 2010-06-18 10:42:55
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 18 Jun 2010 07:17:48 +0200, skryba ogorodowy napisał(a):

    > Być może przyczynę zidentyfikujesz przy pomocy:
    > http://poradnikogrodniczy.pl/chorobydoniczkowych.php
    >
    > Pozdrawiam orientacyjnie
    > skryba

    Dzięki, chyba zidentyfikowałam - ostatni opis prawie pasuje.