  • 31. Data: 2015-10-16 17:25:34
    Temat: Re: Dogrzanie garażu
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 16 października 2015 17:23:35 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > To sie powygina;)
    > Co w tym niebezpiecznego?

    To ze kiedys wypali dziure i cos sie moze sfajczyc :)
    Podobnie w kominkach - w tych z plaszczem jest absolutny zakaz palenia
    bez wody w plaszczu :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 32. Data: 2015-10-16 20:05:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Informacja ze palenie bez wody nie jest zakazem. U znajomego mieszkającego w bloku
    jakiś nawiedzony wywiesił na klatce kartkę z napisem zakaz palenia tytoniu. Nic nie
    jest warty każdy zakaz jeśli nie ma kary za jego złamanie. Jest w instrukcji napisane
    ze za złamanie zakazy palenia bez wody kara wynosi 300 złotych? Nie ma. Nikt nie może
    mi zakazać palić bez wody w kominku z płaszczem wodnym, bo to mój kominek.

  • 33. Data: 2015-10-17 10:27:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
    mi zakazać palić bez wody w kominku z płaszczem wodnym, bo to mój kominek.

    podobnie jak nikt nie zakazuje Ci bycia idiotą

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 34. Data: 2015-10-17 11:16:21
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 16 października 2015 20:05:56 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
> [...]
    mi zakazać palić bez wody w kominku z płaszczem wodnym, bo to mój kominek.

    Chodzilo mi o gwarancje :-) I o to, ze jak rozpalony do czerwonosci kominek
    Ci gdzies strzeli i zar wysypie sie na podloge to bedziesz mial przejebane i
    producent o tym ostrzegal :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 35. Data: 2015-10-17 11:28:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czyli ostrzega a raczej informuje a nie zakazuje. To po co straszysz ze jakiś zakaz
    jest? Nie ma żadnego zakazu palenia w takim kominku bez wody. Jest informacja ze jak
    producent stwierdzi ze było palone bez wody to klient traci uprawnienia wynikające z
    gwarancji.