  • 1. Data: 2011-08-18 19:48:41
    Temat: Drzewa iglaste w Turcji jaka to odmiana sosny Pini ???
    Od: "Arekmet" <a...@w...pl>

    Witam
    Byłem w Oludeniz w Turcji i spodobały mi się tamtejsze iglaki wszędzie
    rosnące.
    Zabrałem parę szyszek i już mi pierwsze nasiono kiełkuje.
    Czy ktoś się orientuje jaka odmiana iglaków tam rośnie ? jest to rejon morza
    Egeiskiego nie Riwiera Turecka, jestem ciekaw czy da się to hodować
    normalnie w ogrodzie czy zostaje tylko hodowla w donicy.
    Mam jednak nadzieję że gdy roślina osiągnie gruby pień i będzie już zbyt
    wysokie to zaklimatyzuje się w naszym klimacie i wytrzyma zimy.

  • 2. Data: 2011-08-24 09:15:01
    Od: Marras <m...@g...pl>

    On 18.08.2011 21:48, Arekmet wrote:
> [...]
    > Mam jednak nadzieję że gdy roślina osiągnie gruby pień i będzie już zbyt
    > wysokie to zaklimatyzuje się w naszym klimacie i wytrzyma zimy.
    Moze sosna bosniacka?

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 3. Data: 2011-08-24 16:40:33
    Od: "Arekmet" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Marras" <m...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Moze sosna bosniacka?

    Chyba jednak Kalabryjska Sosna zwana Pinią , z tego co wyczytałem to raczej
    nie ma szans zimować w naszych warunkach.