  • 21. Data: 2009-01-03 23:37:38
    Temat: Re: Drzwi na taras - jakie?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 3 Jan 2009 21:50:50 +0100, Koteczek napisał(a):
    > dla zlodzieja i owszem, sasiadowi tak weszli :)

    Co za różnica dla złodzieja czy drzwi balkonowe są przesuwane czy klasyczne?
    Jedne i drugie bez problemu otworzy, w najgorszym wypadku wybije szybę...

    > Jeszcze kupcie najdrozsze i najlepsze drzwi frontowe, zlodziej bedzie mial z
    > was polewke, debile kupili gerde super tytan strong a ja lomikiem wejde od
    > ogrodu :)

    Generalnie inwestowanie w niewiadomojakie drzwi w domu jednorodzinnym jest
    po prostu bez sensu. Złodziej zawsze będzie mógł sobie wejść od ogrodu,
    zresztą tam jest mniej widoczny. To nie mieszkanie, że wystarczy
    zabezpieczyć wejście :)

    > Myslec pod katem wlaman tez radze tym postem.

    Pod kątem włamań to można jedynie myśleć o alarmie, powiadomieniu
    telefonicznym, ochronie i dobrym ubezpieczeniu. Chyba że ktoś lubi pancerne
    drzwi i kraty w oknach...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 22. Data: 2009-01-04 00:00:23
    Od: "Marex" <m...@g...pl>

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > a masz takie drzwi czy tylko teoretyzujesz.
    postują podwójnie : czlowiek nie nadąża czytać...
    U mnie są od prawie 5 lat.Przesuwane (fix) 2,80m szer.Odsuwa sie

  • 23. Data: 2009-01-04 09:33:06
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    A masz HIV-a, czy tylko teoretyzujesz.

    -----

  • 24. Data: 2009-01-04 18:19:58
    Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl>

    Użytkownik "Koteczek" <n...@s...org> napisał w wiadomości

    > Jeszcze kupcie najdrozsze i najlepsze drzwi frontowe, zlodziej bedzie mial
    > z was polewke, debile kupili gerde super tytan strong

    Nadgorliwość gorsza od faszyzmu - czy gdzieś pisałam o drzwiach frontowych?

    Ewa

  • 25. Data: 2009-01-04 18:22:33
    Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > proponuje popatrzeć i ocenić wygląd (pozostawiłem poprzeczki poziome)
    >
    > http://www.ao.edu.pl/dom/dom_131_19_v01.jpg

    Dzięki wielkie, fajnie to zrobiłeś:) Czy będę bardzo namolna, gdy poproszę
    jeszcze o wersję bez poprzeczki poziomej i z 4 drzwiami?;)

    Pozdr. Ewa

  • 26. Data: 2009-01-04 18:25:34
    Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Oczywiście przy "otwarciu na stałe", a nie do szybkiego wyjścia przez
    > nie - walczysz z bardziej kłopotliwym mechanizmem w przesuwanych i wiekszą
    > bezwładnością masy.
    > JaC

    Akurat wypróbowaliśmy w sklepie, rozmiar 170 jednego skrzydła. Przesuwają
    się absolutnie bezproblemowo, lekko i zupełnie niekłopotliwie.

    Pozdr. Ewa

  • 27. Data: 2009-01-04 18:27:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    666 wrote:
    > A masz HIV-a, czy tylko teoretyzujesz.

    rozumieme że ty masz jedno i drugie....

  • 28. Data: 2009-01-04 18:28:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ewa W wrote:
    > Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    >
    > Akurat wypróbowaliśmy w sklepie, rozmiar 170 jednego skrzydła.
    > Przesuwają się absolutnie bezproblemowo, lekko i zupełnie
    > niekłopotliwie.

    niemożłiwe 666 twierdzi że strasznei ciezko... ale on ma...

  • 29. Data: 2009-01-04 20:43:50
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    8 skrzydeł.
    Co ma i zalety, i wady.
    Np. dwuskrzydłowe możesz otworzyć całkowicie na oścież, a z suwanymi tak nie
    zrobisz.
    Dla odmiany suwane nie majtają się we wnętrzu i 1 z tych 8 wolałbym takie.

    Co do lekkości otwierania rozwieranych kontra suwane przykładowo 90x240 cm z litego
    drewna weź się kolego poposuwaj ruchem zwrotnym...
    JaC

    -----

  • 30. Data: 2009-01-04 20:50:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    666 wrote:
> [...]
    >
    > Co do lekkości otwierania rozwieranych kontra suwane przykładowo
    > 90x240 cm z litego drewna weź się kolego poposuwaj ruchem zwrotnym...

    no właśnie napisałeś...

    drzwi obracane są dość upierdliwe bo zajmuja miejsce, i lubią czasem trasnąć
    jak wiatr zawieje.

    przesówki nie zajmują miejsca i nie traskają :)