-
1. Data: 2013-09-11 00:26:08
Temat: Electro.pl Opineo i Monster
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
Post wychodził z oporami i nie widzę go tam, gdzie trzeba, zatem ponawiam wysyłkę.
Eneuel do Opineo 2 września 2013:
1. Zero wsparcia technicznego ze strony sklepu.
2. Mija miesiąc od kupna -- nadal brak obiecanego
bonu wakacyjnego (wartego 100 złotych) i brak
odpowiedzi sklepu w tej sprawie, choć były dwie
formalne reklamacje, jedna rozmowa telefoniczna
i kilka m@ili.
3. Telefon otrzymałem z drobną wadą.
Odpowiedź ELECTRO.pl z 10 września 2013:
Bon wakacyjny standardowo został wysłany na adres e-mail
podany w zamówieniu podczas jego realizacji. Stosowna
wiadomość została wygenerowana ponownie i przesłana do
Klienta. W kwestii usterki telefonu klient otrzymał
wyczerpujące informacje i instrukcje dotyczące sposobu
rozwiązania problemu. W ocenie sklepu opinia jest
nierzetelna i krzywdząca w związku z powyższym
wnosimy o usunięcie opinii.
Eneuel odpowiada:
Electro.pl pisze -- 'Bon wakacyjny standardowo został wysłany na adres
e-mail podany w zamówieniu podczas jego realizacji'. Tymczasem 2 dni po
odbiorze smartfonu rozmawiałem telefonicznie i dowiedziałem się o tym,
że bon **zostanie dopiero wysłany** w ciągu 7 dni. (nie wiem, jak te
dni miałyby być liczone) ZTCP rozmowa była rejestrowana, dlatego można
słowa moje sprawdzić/zweryfikować.
W kwestii złej (fabrycznej) konfiguracji APN nie dostałem żadnej
podpowiedzi czy pomocy, choć zapewne taka zła konfiguracja dotyczy
nie tylko tego egzemplarza, ale każdego takiego smartfonu.
W kwestii żółtej plamki na dole ekranu (wady tego egzemplarza) Electro.pl
zwodził mnie -- najwyraźniej w celu przeciągnięcia sprawy w czasie tak,
abym nie mógł skorzystać z czasu danego mi ustawowo na rezygnację z zakupu.
Do tej pory nie mam obiecanego mi bonu wakacyjnego, choć otrzymuję od
Electro.pl często korespondencję (spam) co wskazuje na to, że Electro.pl
zna mój @dres m@ilowy. Dziś (10 września) otrzymałem taką informację:
Bon wakacyjny został wysłany na podany adres
e-mail podczas realizacji zamówienia.
W dniu wczorajszym została przekazana informacja do działu IT
o ponownej wysyłce bonu na Pana adres e-mail. Proszę zatem
o weryfikację skrzynki pocztowej z uwzględnieniem folderu spam.
W przypadku odpowiedzi prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji.
Nie ma bonu ani w spamie (są tam dwa m@ile z 09 września i 4 m@ile z 10
września,
ale żaden z nich nie zawiera wiadomego bonu) ani wśród m@ili użytecznych. Bon to
m@ilowy przekaz, numer -- bez możliwości wielokrotnego wykorzystania, dlatego
moim
zdaniem jego ewentualna ponowna wysyłka nie może być problemem.
Nie znam innych przypadków niedocierania m@ili do mnie na to konto.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
2. Data: 2013-09-12 01:19:26
Temat: Re: Electro.pl Opineo i Monster
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Eneuel Leszek Ciszewski" l0o6a7$hka$...@n...news.atman.pl
Electro.pl przysłał kolejny m@il (o wymiataniu
cenowym) ze spamem -- ale bonu wakacyjnego nie
przysłał. :)
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
3. Data: 2013-09-12 14:41:22
Temat: Re: Electro.pl Opineo i Monster
Od: Jingiel <x...@x...pl>
W dniu 2013-09-11 00:26, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
> Post wychodził z oporami i nie widzę go tam, gdzie trzeba, zatem
> ponawiam wysyłkę.
>
>
> Eneuel do Opineo 2 września 2013:
>
> 1. Zero wsparcia technicznego ze strony sklepu.
> 2. Mija miesiąc od kupna -- nadal brak obiecanego
> bonu wakacyjnego (wartego 100 złotych) i brak
> odpowiedzi sklepu w tej sprawie, choć były dwie
> formalne reklamacje, jedna rozmowa telefoniczna
> i kilka m@ili.
> 3. Telefon otrzymałem z drobną wadą.
>
No, i napisałeś na grupę news, żeby się wyżalić? A może pochwalić jak
cię wydymano?
-
4. Data: 2013-09-12 16:02:06
Temat: Re: Electro.pl Opineo i Monster
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Jingiel" l0scpo$ok0$...@n...news.atman.pl
> No, i napisałeś na grupę news, żeby się wyżalić? A może pochwalić jak cię wydymano?
Napisałem, aby przestrzec i aby wyjaśnić.
Szkoda, że jesteś niedomyślny?
Może Ty jesteś domyślny, ale inni są i niedomyślni, i nieśmiali,
więc modlili się, aby ktoś inny zapytał -- i padło na Ciebie. :)
Moim zdaniem należy omijać takie sklepy jak Electro.pl
pomimo rzekomo dobrej renomy/reputacji tych sklepów.
-=-
Bonu nadal nie ma. Sprawdziłem też, czy aby na pewno podałem poprawny
@dres m@ilowy -- podałem poprawny. Skopiowałem (za pomocą CtrlC i CtrlV)
@dres podany w zamówieniu (mam potwierdzenie zamówienia przysłane przez
Electro.pl -- odpada ewentualność pomyłki, skoro kopiuję to, co Electro
do mnie odesłał jako potwierdzenie składania zamówienia) podany @dres
i wysłałem nań pusty m@il, który doszedł do mnie bezproblemowo
i bezzwłocznie. Stosowny fragment potwierdzenia zamieszczam poniżej:
Poniżej znajdziesz link, który pozwoli Ci dokonać szybkiej
płatności za pomocą serwisu płatności.pl. Dokonanie płatności
jest dla nas jednocześnie potwierdzeniem zamówienia.
Po otrzymaniu z banku potwierdzenia przelewu, natychmiast
przystąpimy do realizacji zamówienia.
Możesz na bieżąco śledzić status realizacji Twojego zamówienia
oraz przesyłki, na naszej stronie www.ELECTRO.pl po zalogowaniu
się w panelu MOJE KONTO (tylko dla zarejestrowanych klientów).
Tu dokonaj płatności:PayU
DANE DO DOSTAWY:
E-mail: e...@g...com
Imię (lub nazwa firmy): Leszek
Nazwisko (lub NIP): Ciszewski
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
5. Data: 2013-09-13 18:14:57
Temat: Re: Electro.pl Opineo i Monster
Od: Jawi <t...@t...com>
W dniu 2013-09-12 14:41, Jingiel pisze:
>
> No, i napisałeś na grupę news, żeby się wyżalić? A może pochwalić jak
> cię wydymano?
>
I bardzo dobrze, że napisał :)
Sklep reklamuje się w necie, cuda na kiju panie. To niech wszelkie
opinie o nim tez będą w necie.
-
6. Data: 2013-09-13 20:31:52
Temat: Re: Electro.pl Opineo i Monster
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Jawi" 52333a04$0$1212$6...@n...neostrada.pl
>> No, i napisałeś na grupę news, żeby się wyżalić? A może pochwalić jak cię
wydymano?
> I bardzo dobrze, że napisał :)
> Sklep reklamuje się w necie, cuda na kiju panie. To niech wszelkie opinie o nim tez
będą w necie.
Dlatego napisałem, aby innych przestrzec.
Dlaczego sklep ma dobrą opinię? Wystarczy, że przyzwoicie szybko
dostarczy przesyłkę (2 czy 3 dni to raczej jeszcze przyzwoicie
szybko?) i przesyłka będzie przeciętnie zapakowana, a recenzja
będzie neutralna pomimo tego, że poziom obsługi określę jako
,,poniżej krytyki'' i zauważę, iż ,,nigdy w życiu nie polecę
tego sklepu''. Towaru może w ogóle nie być :) w przesyłce lub
może być kompletnie uszkodzony czy zniszczony -- oby przesyłka
szybko dotarła i nie była uszkodzona...
Jeśli ktoś nie wierzy -- niech spróbuje dodać opinię.
http://www.opineo.pl/opinie/electro-pl
Nie trzeba wybierać sklepu, nie trzeba wpisywać swoich danych, można
ograniczyć się do wybrania w formularzu tego, o czym wyżej napisałem.
-=-
Warto zastanowić się nad tym, kto sponsoruje akcje typu Opineo czy
opinie Ceneo i im podobne. Być może ten, kto jest ,,obiektywnie''
oceniany przez te ,,inicjatywy''.
Obiecanego bonu wakacyjnego nadal nie ma.
-=-
A Tobie dzięki za wsparcie. Ludzie szli na barykady, ginęli,
cierpieli -- aby teraz cwaniactwo drwiło z ludzi, zamykało
tak zwane usta itd... Nowa Polska.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
7. Data: 2013-09-14 20:24:33
Temat: Re: Electro.pl Opineo i Monster
Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Użytkownik "Jawi" <t...@t...com>
>>
>> No, i napisałeś na grupę news, żeby się wyżalić? A może pochwalić jak
>> cię wydymano?
>>
> I bardzo dobrze, że napisał :)
> Sklep reklamuje się w necie, cuda na kiju panie. To niech wszelkie opinie
> o nim tez będą w necie.
Dokładnie. Dzięki takim informacjom możemy dowiedzieć się jakie problemy
pojawiają się przy zakupach.
Niejakie Morele przesyłało mi np sprzęt komputerowy przez 2 miesiące
(zamiast kilku dni) podając w międzyczasie kolejno 3 różne i generalnie
wykluczacjące się powody niedostarczenia.
-
8. Data: 2013-09-15 15:48:22
Temat: Re: Electro.pl Opineo i Monster
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"John Kołalsky" l12ab6$6cm$...@m...internetia.pl
> Dokładnie. Dzięki takim informacjom możemy dowiedzieć
> się jakie problemy pojawiają się przy zakupach.
> Niejakie Morele przesyłało mi np sprzęt komputerowy przez
> 2 miesiące (zamiast kilku dni) podając w międzyczasie
> kolejno 3 różne i generalnie wykluczacjące się powody
> niedostarczenia.
IMO po 2 miesiącach powinni dać za freeko coś drobnego (kartę pamięci)
lub solidnie zmniejszyć cenę czegoś drogiego. (całego komputera)
-=-
Najfajniejsze są żale sklepów internetowych/wysyłkowych związane
z istnieniem wielkopowierzchniowych galerii handlowych zwanych
hipermarketami, z którymi te sklepy wysyłkowe ponoć nie mogą
konkurować.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... atman