  • 11. Data: 2017-02-02 21:17:01
    Temat: Re: Folia PVC
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie wiem. Mozliwe ze niczym i laczy sie ja z metalem w czasie wulkanizacji po
    wczesniejszym przygotowaniu powierzchni metalu. W warunkach domowych mozna sprobowac
    kleic klejem cyjanoakrylowym do poliolefin. Najpierw smaruje sie podkladem ktory jest
    w zestawie i jak podklad wyschnie klei sie klejem z zestawu.

  • 12. Data: 2017-02-03 00:04:27
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, February 2, 2017 at 8:16:54 PM UTC+1, Budyń wrote:

    > zenek no to dawaj - czym kleic gume epdm do metalu i ma wytzymac ze 150stopni.
    Czym?

    Do 100 stopni wg http://www.rematiptop.com/technical/ind/REMA-TIP-TOP
    -SC4000-Cement-Bonding-Procedures-Rev4.pdf Operating Temp.: 212° F. (100° C.) Rubber
    to Metal , dziala Cement 4000, kleilem tym skafander nurkowy, a resztka podeszwy
    butow motocyklowych. To klej do tasmociagow, trzyma idealnie... tylko drogawy troche

    WS

  • 13. Data: 2017-02-03 00:35:34
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu środa, 1 lutego 2017 19:59:30 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Na wykladaniu dolu folia sie nie znam. Ale na przetworstwie tworzyw sie znam. Bez
    specjalnego urzadzenia i wprawy nie polecal bym zgrzewania. Uzyl bym kleju. PCV
    doskonale sie klei dedykowanymi do PCV klejami. Zadne inne nie moga byc.
    Wytrzymalosc, szczelnosc i trwalosc sklejonego bedzie porownywalna ze zgrzewaniem.
    Dobre elastyczne kleje sa drogie. Ale mozna uzyc taniego do rur z PCV. Tylko trzeba
    dodac do niego zywicy epoksydowej w ilosci 1-2'%. Ale samej zywicy bez utwardzacza.
    Zywice trzeba rozpuscic w acetonie, dolac i dobrze wymieszac. Bez rozpuszczenia w
    warunkach domowych nie da sie wymieszac. Kladziesz folie, smarujesz klejem,
    przykladasz na zakladke druga folie i przysypujesz piachem, czy czyms co masz pod
    reka, zeby folie do siebie przycisnac. Klej jak by byl za gesty mozna rozpuscic
    cykloheksanonen, smierdzi ale nie wchlania sie przez pluca i jest bezpieczny. Mozna
    tez rozpuscic rozcienczalnikiem do farb sitodrukowych na PCV. Jak bym mial kleic duze
    powierzchnie to do kleju dodal bym jeszcze opozniacza schniecia do farb sitodrukowych
    na PCV.

    Zywica epoksydowa bez utwardzacza moze miec dzialanie rakotworcze.

  • 14. Data: 2017-02-03 01:26:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zywica moze miec a PCV ma dzialanie rakotworcze.

  • 15. Data: 2017-03-13 15:31:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 lutego 2017 16:18:26 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Kombinuj jak sie za szybko obcasy urwia. Przy butaprenie kropelke >trzeba by czyms
    rozcienczyc. I jak umieszasz od razu kilogram i go >nie zuzyjesz to na 99,99% za dwa
    tygodnie bedziesz mial kawal gumy w >puszce.

    Podeszfy przyklejone, z dwa tygodnie juz mineły i trzymają to i pewnie trzymac będa
    Ale przy okazji jak już zaczełem sie doktoryzować z naprawy obuwia:
    Takie coś jest w sprzedaży
    http://www.interglobus.net.pl/pl/produkty/kleje_poli
    uretanowe_bezaktywacyjne/klej_szewski,p1265926103
    Klej poliuretanowy przezroczysty
    W czym to jest lepsze/gorsze od butaprenu?
    Czy tym klejem kleić podobnie jak butaprenem- czyli posmarować, czekać aż wyschnie,
    ponownie posmarować i sklejać?