  • 1. Data: 2012-11-06 21:21:35
    Temat: Fugowanie a podlogowka
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    Czesc!

    Polozylem na podloge plytki ... Od 2-3 tygodni mam odpalone ogrzewanie
    podlogowe. Bierzemy sie teraz za fugowanie. Gasic podloge, dac jej
    wystygnac i dopiero fugowac czy skoro temperatura powrotu jest stabilna to
    klasc na cieplej podlodze?

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 2. Data: 2012-11-07 07:07:37
    Temat: Re: Fugowanie a podlogowka
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    RadekNet napisał(a):
    > Czesc!

    No hej! ;)

> [...]
    > podlogowe. Bierzemy sie teraz za fugowanie. Gasic podloge, dac jej
    > wystygnac i dopiero fugowac czy skoro temperatura powrotu jest stabilna

    Skoro nie bałeś się kłaść płytek na gorącą podłogę, to IMO tem bardziej
    nie powinieneś czuć lęku przed fugowaniem na tęże samą gorącą podłogę. :)
    Miałem podobny dylemat jakieś 2 tydnie temu i... już o nim zapomniałem -
    płyki przykleiłem i zafugowałem a podłogą grzałem, jak tylko mi się
    podobało. Żywię nadzieję, iże nic mi nie poodpada w tem miejscu w ciągu
    najbliższych kilku lat. :)
    Powodzenia!
    --
    zbigi i stopka zastepcza