  • 21. Data: 2010-03-03 16:51:06
    Temat: Re: Funadement na palach
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hmlv8g$45u$1@news.onet.pl...
    > BTW poglad ze postawisz jeden drugi trzeci itp. na zloszenie tez jest
    > bledny, podejzewam ze juz przy drugim zgloszeniu dostaniesz zwrotke ze nie
    > ma zgody, no maks przy trzecim.

    Kazde zgłoszenie jest osobnym procesem prawnym i dopóki wszystko w
    zgłoszeniu gra to nie ma podstaw do jego odrzucenia.
    Zdarzało mi sie projektowac sieci a załatwiac sprawe kilkoma zgłoszeniami
    przyłacza naraz.

    b.

  • 22. Data: 2010-03-03 19:00:57
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > zgłoszeniu gra to nie ma podstaw do jego odrzucenia.
    > Zdarzało mi sie projektowac sieci a załatwiac sprawe kilkoma zgłoszeniami

    Co do przylaczy to zgoda ale urzedy na tzw. budynki gospodarcze sa
    naprawde uczulone.
    mnie na dzialce 2500 m2 przy trzecim zgloszeniu odmowili.
    Ale co gmina to inne prawo jak to w naszym kochanym kraju ;-)

    pozdrawiam
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 23. Data: 2010-03-03 19:17:29
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On Mar 3, 9:00 am, Kudlaty <p...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Opcja 1.
    > Ramka zelbetonowa - prety zbrojeniowe i beton - grubosc jakies 30 cm.
    >
    > Opcja 2
    > Murowac z bloczkow betonowych ramke na wysokosc 2 bloczkow (bloczki
    > 35x24x12). - grubosc 2x12 = 24 cm
    > Jesli dam slupy co 1 m to jeden bloczek bedzie wisial tylko na piachu.
    > Moze zagescic ilosc slupow co 80 cm. Wtedy kazdy bloczek w 1 wartwie
    > bedzie sie wspieral na slupie a kolejna wartwa bloczkow przycisnie
    > pierwsza.
    >
    > Wolalbym opcje nr 2 ale czy byloby dobrze ?

    Dzieki wszystkim za odpowiedzi. Poniewaz z kalkulacji cenowej budynek
    gospodarczy staje sie inwestycja az naddto czasochlonna i kosztowna
    bede kierowal sie w strone wiaty z wydzielonym miejscem na przedmioty
    ogrodowe.Sciany oddzielajace typu lekkiego.
    Wiata/zadaszenie jak tutaj
    http://www.ecospan.co.za/images/page/content/product
    s/2009dec/Carports%20-%20Cantilever%20barrel/Cantile
    ver%20pitched%20roof%20carports%20-%2004.jpg
    Nawet niebede tego zglaszal bo jest to nawet nie jest budynek ani
    wiata. Ciezko o definicje nawet.
    Cena do jakosci jest optymalna oraz mozna samemu wykoanac nie martwiac
    sie o wysadzenie, mrozy etc.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2010-03-03 19:35:11
    Od: "Budyn" <b...@g...pl>

    Uzytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    >ogrodowe.Sciany oddzielajace typu lekkiego.

    to jesli sciany typu lekkiego to dla drewniaka na tych twoich palach
    wystarczylaby podwalina drewniana, odpada milion problemów.

    b.

  • 25. Data: 2010-03-03 20:50:11
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    >jak bede powiekszal to wybuduje kolejny budynek gospodarczy w
    >nastepnym roku tez 25 m2 i w kolejnym tez 25m2.
    >Kazdy przypada na 500 m2 dzialki wg prawa, ja mam 3500 m2 czyli mogfe
    >takich budynkow postawic 7 szt.

    Masz świadomość, że muszą być wolnostojące ?

  • 26. Data: 2010-03-03 21:00:57
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości

    > Masz świadomość, że muszą być wolnostojące ?

    Masz na to przepis? Poważnie pytam bo też mi podobne pomysły to chodzą po
    głowie.

    b.

  • 27. Data: 2010-03-04 15:18:08
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Uzytkownik "Budyn" <b...@g...pl> napisal w wiadomosci
    > U?ytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Masz na to przepis? Powa?nie pytam bo te? mi podobne pomys?y to chodz? po
    > g?owie.

    Art. 29.
    1. Pozwolenia na budowe nie wymaga budowa:
    2) wolno stojacych parterowych budynków gospodarczych, wiat i altan oraz przydomowych
    oranzerii (ogrodów zimowych) o powierzchni zabudowy do 25 m2, przy czym laczna liczba
    tych obiektów na dzialce nie moze przekraczac dwóch na kazde 500 m2 powierzchni
    dzialki;

  • 28. Data: 2010-03-04 18:13:58
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    William Bonawentura pisze:

> [...]
    laczna liczba tych obiektów na dzialce nie moze przekraczac dwóch na kazde 500 m2

    A w jakich okolicznościach można strzelić sobie budowlę do 35 m2 na
    zgłoszenie?

    pozdr.
    robercik-us

  • 29. Data: 2010-03-04 21:02:34
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > A w jakich okolicznościach można strzelić sobie budowlę do 35 m2 na
    > zgłoszenie?

    Z tego co sobie przypominam dotyczy to gospodarstw rolnych, ale pewny nie
    jestem.