  • 101. Data: 2017-04-05 15:33:44
    Temat: Re: Fundamenty wylane w wodę podskurną przy trochę obsypanych skarpach.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 5 Apr 2017 14:55:53 +0200, KIKI

    > Oni tu nie mogą wejść wcale nie z powodu naszych rozmów ale z powodu
    > braku wiedzy jak się tutaj dostać.

    Nieznaszsię "leśny dziadku". Wszyscy najlepsi (czyli wszyscy) teraz
    korzystają z grup dyskusyjnych z nowoczesnego czytnika gógle na nowoczesnym
    sprzęcie kupionym w mediasmarku, reszta wymarła. Kto wymarł ręka do góry!

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 102. Data: 2017-04-05 16:39:53
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 05.04.2017 15:33, Myjk wrote:
> [...]
    > sprzęcie kupionym w mediasmarku, reszta wymarła. Kto wymarł ręka do góry!

    Często widzę sprzęty u ludzi z marketów czy nawet nie z marketów,
    laptopy. Są tak zasyfione bolatem i wszelkiej maści syfem, a oni się cieszą.

  • 103. Data: 2017-04-05 16:42:35
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 05.04.2017 15:17, Maniek4 wrote:

    > Dla tego od zawsze uwazalem, ze na grupach dyskusyjnych siedza ludzie po
    > pierwszym sorcie odmozdzenia. Nie znaczy elita.

    Np email przez Thunderbida to anstrakcja. Oni wolą trzymać maile na
    serwerze i jak się im noga powinie to będzie cała historia.

  • 104. Data: 2017-04-05 17:23:44
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-05 o 16:42, KIKI pisze:

    > Np email przez Thunderbida to anstrakcja. Oni wolą trzymać maile na
    > serwerze i jak się im noga powinie to będzie cała historia.

    Teraz wszystko w chmurze. :-)
    Nikt nie widzi w tym problemu. Zdjecia, synchronizacja wszystkiego ze
    wszystkim i takie tam. Dziwne pokolenie, dzielace sie wszystkim,
    zaczynajac od wstawiania co sie da, gdzie sie da. Mam wrazenie, ze
    najbardziej to chodzi o to zeby pokazac gdzie a nie o to by byc.
    Wynajeliscie w koncu ten wiertalot nad Karakorum?

    Pozdro.. TK

  • 105. Data: 2017-04-05 19:55:28
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 3 Apr 2017 14:02:08 -0700 (PDT), a...@g...com
    napisał(a):

    > Co sądzicie o tej metodzie wzmocnienia gruntu:
    > http://www.powerpile.pl/

    Wszelkie penetrujące wynalazki oparte na żywicach itd. są koszmarnie drogie
    (nawet rzędu 1000zł/m2). To się stosuje, gdy już nie ma innego wyjścia, np.
    zapada się podłoga w już wybudowanym domu, bo nie zagęszczono gruntu. Ty
    możesz sytuację uratować naprawdę niewielkim kosztem, choć według tego co
    dopisałeś później nie jest *aż* tak źle.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 106. Data: 2017-04-05 19:57:58
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2017 o 13:58 Maniek4 <r...@s...won> pisze:

> [...]
    udowanie/e5gd5a2GPqgJ

    > Strasznie ten zas zapitala.
    >
    > Pozdro.. TK

    Tornad obala teraz TW na grupie fizyka :-) - czytam te jego monologi od
    paru tygodni. Tutaj też był parę razy w zeszłym roku (jako
    t...@g...com).

    TG

  • 107. Data: 2017-04-05 20:43:05
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-05 o 19:57, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Tornad obala teraz TW na grupie fizyka :-) - czytam te jego monologi od
    > paru tygodni. Tutaj też był parę razy w zeszłym roku (jako
    > t...@g...com).

    A co to jest TW?
    Swego czasu na tej grupie polemizowal z Einsteinem.

    Pozdro.. TK

  • 108. Data: 2017-04-05 20:50:46
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2017 o 20:43 Maniek4 <r...@s...won> pisze:

    > A co to jest TW?
    > Swego czasu na tej grupie polemizowal z Einsteinem.
    >
    > Pozdro.. TK

    Teoria względności, jestem lajkonikiem w temacie, ale jego argumenty do
    mnie trafiają...

    TG

  • 109. Data: 2017-04-05 21:00:08
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-05 o 20:50, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Teoria względności, jestem lajkonikiem w temacie, ale jego argumenty do
    > mnie trafiają...

    Ale glupia cipa ze mnie.

    Pozdro.. TK

  • 110. Data: 2017-04-05 21:51:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 5 kwietnia 2017 20:43:03 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > A co to jest TW?
    > Swego czasu na tej grupie polemizowal z Einsteinem.
    Zachęciliście mnie
    Zasubskrybowałem tą grupe.