  • 61. Data: 2017-04-04 15:01:36
    Temat: Re: Fundamenty wylane w wodę podskurną przy trochę obsypanych skarpach.
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-03 o 12:05, KIKI pisze:
> [...]
    pg
    znał się na rzeczy i dokładnie te etapy opisywał.

    > A co się stało z Tornadem? Focha złapał?

    W USA pewnie net dodatkowo opodatkowali i nie pisze.

    Pozdro.. TK

  • 62. Data: 2017-04-04 15:36:21
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 4 kwietnia 2017 14:48:36 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    >... tutaj przynajmniej bardzo staramy sie pisac zgodnie z zasadami jezyka polskiego.

    Czy jedną z zasad języka polskiego nie jest używanie polskich znaczków?

  • 63. Data: 2017-04-04 15:51:19
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 kwietnia 2017 14:48:36 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Jak juz tluku dziekujesz to Zenkowi Kapelindrowi. To jest grupa dyskusyjna a nie
    jakis fejsbuk dla przyglupow i tutaj przynajmniej bardzo staramy sie pisac zgodnie z
    zasadami jezyka polskiego. Grupy dyskusyjne roznia sie od fejsbukow i innych elektrod
    ze nawet jak sie od osranych chujow wyzywamy to bardzo staramy sie przestrzegac zasad
    poprawnej pisowni. Teraz mozesz przeprosic i obiecac poprawe.

    zdecydowanie wolabym zebys zapodał jakiego ortografa czasem, zamiast osranym ujem do
    kogos rzucał

    b.

  • 64. Data: 2017-04-04 15:51:50
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 kwietnia 2017 15:01:37 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    znał się na rzeczy i dokładnie te etapy opisywał.

    > W USA pewnie net dodatkowo opodatkowali i nie pisze.

    na elektronice czasem pisze, znak że żyw jeszcze

    b.

  • 65. Data: 2017-04-04 15:54:42
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-04 o 15:51, Budyń pisze:

    > na elektronice czasem pisze, znak że żyw jeszcze

    A to OK. Dobrze, ze zyw tylko nas nie lubi.

    Pozdro.. TK

  • 66. Data: 2017-04-04 15:56:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 4 Apr 2017 06:36:21 -0700 (PDT), w
    <e...@g...c
    om>, k...@g...com
    napisał(-a):

    > Czy jedną z zasad języka polskiego nie jest używanie polskich znaczków?

    I pewnie tak samo zasadą jest nieużywanie znaków interpunkcyjnych i pisanie
    niezgodnie z netykietą. Ot, taki Zenek :)

  • 67. Data: 2017-04-04 15:58:54
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

> [...]
    poprawnej pisowni. Teraz mozesz przeprosic i obiecac poprawe.

    > zdecydowanie wolabym zebys zapodał jakiego ortografa czasem, zamiast osranym ujem

    Moze to problemy z erekcja, albo stulejka? Chu wie co go napadlo.

    Pozdro.. TK

  • 68. Data: 2017-04-04 16:32:34
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 04.04.2017 14:48, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    poprawnej pisowni. Teraz mozesz przeprosic i obiecac poprawe.

    To jest ciekawe, że na tych elektrodach i innych jest stu moderatorów i
    aż strach się odezwać. Tutaj nikt nikogo nie wywali i jakoś żyjemy...

  • 69. Data: 2017-04-04 16:55:19
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 04.04.2017 15:54, Maniek4 wrote:

    > A to OK. Dobrze, ze zyw tylko nas nie lubi.

    Tornad pisał te swoje elaboraty :-) Takie długie, że się czytać nie dało
    :-) I chyba o to się obraził :-)

  • 70. Data: 2017-04-04 17:07:48
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 04.04.2017 07:40, a...@g...com wrote:

    Tylko nie zapomnij porothermu otynkować z zewnątrz przed ociepleniem.
    Styropian kleić masz na ramkę i ocieplić ściany szczytowe od góry.