  • 81. Data: 2017-04-04 23:29:40
    Temat: Re: Fundamenty wylane w wodę podskurną przy trochę obsypanych skarpach.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 kwietnia 2017 23:17:13 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Elaboraty byly, to fakt, ale sporo wiedzy przekazywal.
    To fakt. Warto do jego postów sięgać
    >Nie pamietam zeby
    > sie obrazil. Pisal, pisal i przestal.

    Nie chce mi się w archiwum grzebać ale coś kojarzę że się obraził na jakię uwagi. Być
    może Kikiego właśnie ale głowy nie dam uciąć za to.
    > Budyn, jako delegat grupy, piszacy rowniez na elektronice, spytaj czemu
    > sie obrazil?
    Warto by było żeby wrócił- wiedze chłop miał i się nią dzielił
    W temacie wątkowego fundamentu też polecam autorowi żeby na priv chociaż Tornada
    podpytał.

  • 82. Data: 2017-04-04 23:34:47
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-04 o 16:32, KIKI pisze:
> [...]
    jakis fejsbuk dla przyglupow i tutaj przynajmniej bardzo staramy sie pisac zgodnie z
    zasadami jezyka polskiego. Grupy dyskusyjne roznia sie od fejsbukow i innych elektrod
    ze nawet jak sie od osranych chujow wyzywamy to bardzo staramy sie przestrzegac zasad
    poprawnej pisowni. Teraz mozesz przeprosic i obiecac poprawe.

    > To jest ciekawe, że na tych elektrodach i innych jest stu moderatorów i
    > aż strach się odezwać. Tutaj nikt nikogo nie wywali i jakoś żyjemy...

    Tylko wiesz... Jak zostanie nas pieciu, to i o dupach nie zechce nam sie
    gadac, bo wszystkie historie opowiedziane kilka razy staja sie malo
    ciekawe. Jak wszystkich pytaczy zaczniemy od nabialu wyzywac, to nikt z
    takim towarzystwem nie zechce gadac i zostana nam tylko dupy.

    Pozdro.. TK

  • 83. Data: 2017-04-04 23:36:28
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-04 o 17:07, KIKI pisze:
    > On 04.04.2017 07:40, a...@g...com wrote:
    >

    > Tylko nie zapomnij porothermu otynkować z zewnątrz przed ociepleniem.
    > Styropian kleić masz na ramkę i ocieplić ściany szczytowe od góry.

    Jeszcze nie wie co to z gory. :-) Dla bezpieczenstwa chyba lepiej
    posluchac Budynia. Mniej problemu z partaczami bedzie jak zdecyduje sie
    na beton komorkowy.

    Pozdro.. TK

  • 84. Data: 2017-04-04 23:41:42
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-04 o 23:29, Kris pisze:

> [...]
    > Warto by było żeby wrócił- wiedze chłop miał i się nią dzielił
    > W temacie wątkowego fundamentu też polecam autorowi żeby na priv chociaż Tornada

    Jak bylo sporo czasu wieczorem, to po polowie, wiesz.. litrowego
    burbona, fajnie sie czytalo jego przemyslenia. :-)

    Pozdro.. TK

  • 85. Data: 2017-04-05 07:05:12
    Od: "P_P" <p...@w...pl>

    Kris wrote:

> [...]
    > jakię uwagi. Być może Kikiego właśnie ale głowy nie dam uciąć za to.
    > Warto by było żeby wrócił- wiedze chłop miał i się nią dzielił

    W przeciwieństwie do Ciebie.
    Pełno Ciebie w każdym wątku, a pożytku z tego ZERO.

  • 86. Data: 2017-04-05 07:52:58
    Od: quent <x...@x...com>

    On 04.04.2017 16:32, KIKI wrote:
> [...]
    >>

    > To jest ciekawe, że na tych elektrodach i innych jest stu moderatorów i
    > aż strach się odezwać. Tutaj nikt nikogo nie wywali i jakoś żyjemy...

    Żyjemy ale jak szuka się w sieci jakichś informacji to na usenecie
    największy bajzel. Archiwum jest praktycznie bezużyteczne.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 87. Data: 2017-04-05 10:19:25
    Od: Budyń <b...@g...com>

    > Elaboraty byly, to fakt, ale sporo wiedzy przekazywal. Nie pamietam zeby
    > sie obrazil. Pisal, pisal i przestal.
    > Budyn, jako delegat grupy, piszacy rowniez na elektronice, spytaj czemu
    > sie obrazil?

    :-) sam sie pytaj, tam to ja pionek jestem. Własciwe to zastępca pionka :)

    b.

  • 88. Data: 2017-04-05 10:21:12
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 kwietnia 2017 23:34:45 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    poprawnej pisowni. Teraz mozesz przeprosic i obiecac poprawe.

    > Tylko wiesz... Jak zostanie nas pieciu, to i o dupach nie zechce nam sie

    ty maniek, nas juz jest pięciu, chyba ze sie adam obraża to wtedy czterech.
    A co do dup - opone mam do dupy - jak to za motocyklowych czasow sie mówiło.

    b.

  • 89. Data: 2017-04-05 12:40:51
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-05 o 10:21, Budyń pisze:
> [...]
    poprawnej pisowni. Teraz mozesz przeprosic i obiecac poprawe.

    > ty maniek, nas juz jest pięciu, chyba ze sie adam obraża to wtedy czterech.

    Jak wytrzezwialem to chwile sie zastanowilem, no i, no i Ty mozesz
    niestety miec racje.

    > A co do dup - opone mam do dupy - jak to za motocyklowych czasow sie mówiło.

    Znaczy mume zlapales?

    Pozdro.. TK

  • 90. Data: 2017-04-05 12:41:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Moze wlasnie dlatego ze starszy juz jestem i nie mam lba zdegradowanego woda i piwami
    nie jestem w stanie wyrobic jak widze glupote. Jak ktos chce prowadzic talmudystyczne
    dyskusje to lepszej grupy niz elektronika na razie nie widze.