  • 31. Data: 2010-06-17 18:43:26
    Temat: Re: Gdzie dać lepsze
    Od: kaszpir <k...@t...pl>

    Umowa wstępna podpisana.

    Dogadaliśmy się na ocieplenie:

    1. Podłoga - z 8cm na 10cm
    2. Ściany - z 12cm na 15cm
    3. Sufit - z 15cm na 20cm.

    Dopłaciłem to "lepszego" ocieplenia 2000zł.

    Liczyłem sobie sam i wyszła mi bardzo podobna kwota.

    Budowa ruszy dopiero między sierpniem a październikiem ...

    Dogadałem się że na poddasze włożą mi płyty OSB (muszę sam kupić) i
    będę miał dzięki temu "podłogę".
    Czy płyty OSB mogą być jako "podłoga" czy są za słabe ?

  • 32. Data: 2010-06-17 19:06:58
    Od: M <M...@o...pl>

    kaszpir pisze:
> [...]
    > będę miał dzięki temu "podłogę".
    > Czy płyty OSB mogą być jako "podłoga" czy są za słabe ?

    Zależy jakiej grubości płyty OSB. Mogą mieć nawet 25mm, mogą też być
    wodoodporne. Z płyt OSB robi się stropy i sceny, więc wytrzyma. :-)

    Przykładowe ceny
    http://www.osb.pl

    M.