  • 11. Data: 2011-05-25 03:57:05
    Temat: Re: Gdzie kupić wózek sklepowy?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    JK wrote:

    > Skąd ten wniosek? :-)

    bo trzeba zadośćuczynić.

  • 12. Data: 2011-05-25 04:41:59
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Skąd ten wniosek? :-)

    Na religię chodzilem a nie na etykę :)

  • 13. Data: 2011-05-25 05:05:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marek P. wrote:

    > Na religię chodzilem a nie na etykę :)

    jakiejś dziwnej religii was uczyli.

  • 14. Data: 2011-05-25 06:17:29
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Marek P. napisał(a):
    > Ale trzeba oddać wózek :)
    A co w sytuacji kradzieży i zjedzenia czekoladki?
    --
    Krzysiek

  • 15. Data: 2011-05-25 08:35:33
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 25-05-2011 08:17, Krzysztof 45 rzecze:

    > A co w sytuacji kradzieży i zjedzenia czekoladki?

    W tym przypadku należy nie oddać, a zwrócić ;-)

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 16. Data: 2011-05-25 12:09:32
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > bo trzeba zadośćuczynić.

    4 zdrowaśki datek na kościół załatwią sprawę :)

  • 17. Data: 2011-05-26 08:02:37
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2011-05-24 10:19, THX pisze:
    > Gdzie kupić wózek sklepowy?

    W Castoramie są, tanio.
    Za 2zł.

    ________MAT_______

  • 18. Data: 2011-05-26 08:04:11
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2011-05-25 14:09, szerszen pisze:
    > 4 zdrowaśki datek na kościół załatwią sprawę :)

    nie 4 zdrowaśki tylko 5 warunków dobrej spowiedzi.
    Coś kolega chyba ominął parę katechez.

    ________MAT_______

  • 19. Data: 2011-05-26 12:59:22
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:4dde0983$...@n...home.net.pl...

    > Coś kolega chyba ominął parę katechez.

    nigdy na żadnej nie byłem, a o zdrowaśkach to chyba "w janko muzykancie"
    czytałem

  • 20. Data: 2011-05-26 18:25:46
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    szerszen wrote:
> [...]
    > wiadomości grup dyskusyjnych:4dde0983$...@n...home.net.pl...

    > nigdy na żadnej nie byłem, a o zdrowaśkach to chyba "w janko

    I stąd pogląd że 4 zdrowaski wystaczą. Bo nie z katechezy, na której nie
    byłeś ;)