  • 1. Data: 2016-08-03 13:35:29
    Temat: Gdzie upychać folie paroprzepuszczalne i paroszczelne?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Od dołu to wygląda tak:
    - sufit podwieszany z GK
    - folia paroszczelna pod pasami dolnymi wiązarów,
    między wiązarami wełna
    - krzyżulce, otoczone wełną

    Poddasze nieużytkowe, dach pokryty w całości deskami,
    na deskach papa. Potem ma być blachodachówka.

    Czy na tą wełnę kłaść jeszcze jakieś folie?

    Pzdr.
    L.

  • 2. Data: 2016-08-03 14:27:16
    Od: dolniak <a...@w...pl>

    Witam!

    > Czy na tą wełnę kłaść jeszcze jakieś folie?

    Według technologii- nie.
    Według mnie warto na wiązarach położyć blaty lub choćby pojedyncze deski.
    Bo jak na jakiś czas tam wejdzie, żeby sie za szybko w dól nie wpier...no wiesz.
    Szkoda sufitu.
    Czym bardziej, że na tym strychy będzie pewno trochę instalacji...
    pozdro.abomito

  • 3. Data: 2016-08-03 14:45:52
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 3 sierpnia 2016 14:27:18 UTC+2 użytkownik dolniak napisał:

> [...]
    > Szkoda sufitu.
    > Czym bardziej, że na tym strychy będzie pewno trochę instalacji...

    Tak to na pewno będę chciał zrobić, na razie tylko ja tam włażę,
    bo jestem malarztynkarzakrobata. Ale i tak parę razy miałem pełne gacie,
    bo jak wełna leży na wiązarze to jest śliska i można pizgnąć na dół
    dość łatwo ;)

    L.