  • 21. Data: 2012-08-02 00:22:22
    Temat: Re: Gdzie warto mieszkać i się budować?
    Od: "vitek" <v...@s...pl>

    Podobno mają rozpocząć budowę drugiej "kreski" :):)

  • 22. Data: 2012-08-02 10:34:23
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 1 Aug 2012 15:39:09 +0200, vitek napisał(a):

    > Teraz to dowaliłeś :) AGH to największy śmiech na sali jaki jest :)

    Nie wiem z ktorego roku pochodza Twoje informacje, ale jeszcze pare lat
    temu informatyka z agiechu przodowala w rankingach...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 23. Data: 2012-08-02 10:40:53
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 1 Aug 2012 15:39:09 +0200, vitek napisał(a):

    (...)

    Zeby nie byc goloslownym - w rankinkach srednio 3 miejsce w kraju, takze
    pod wzgledem oceny przez kadre i preferencji pracodawcow. Slaskie uczelnie
    daleeeko w tyle ;)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 24. Data: 2012-08-02 13:25:43
    Od: "Marek P." <mpomicho_cykcykcyk_@gazeta_cykcykcyk_.pl>

    > Planuję po cichu przenieść się w ciągu 2-3 lat do Warszawy, bo tam są
    > dobre perspektywy - pracy sporo, miasto się rozwija. Da się znaleźć
    > ciekawe miejsca, gdzie warto zamieszkać. Jest metro, dobra komunikacja -
    > korki nie takie straszne więc.

    Gdzie na śląsku mieszkasz, że korki bardziej straszne niż w Warszawie?

  • 25. Data: 2012-08-02 13:39:33
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 31.07.2012 21:02, vitek wrote:
> [...]
    > chciałbym się przeprowadzić w miejsce, gdzie będzie się im dobrze żyło za 20
    > lat.
    >
    > Aktualnie mieszkam na śląsku, lecz myślę, że zawsze byliśmy z tyłu i
    > Katowice jako wizytówka nie przedstawia się tak atrakcyjnie jak inne
    > największe miasta w Polsce. Pozatym widać stale zmniejszającą się ilośc
    > mieszkańców śląska - ludzie po prostu stąd uciekają. Budują tu co nieco, ale
    > wlecze się to wszystko i duże firmy nie chcą tak inwestować jak np. we
    > Wrocław czy Warszawę. Może jakimś światełkiem dla śląska jest RAS i

    Ze wzgledu na nasza zaleznosc od Uni i krajow zachodu to probonowalbym
    cos w poblizu zachodniej granicy (o ile nie masz fobii na glos jezyka
    naszych sasiadow ;)).
    W pierwszej kolejnosci to Poznan i Wroclaw ewenualnie Szczecin ze
    wzgledu na bliskosc autostrady.
    Mozna tez rozwazyc Gorzow, Zielona Gore, Legnice ...

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 26. Data: 2012-08-10 15:11:16
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "vitek" <v...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dobre perspektywy - pracy sporo, miasto się rozwija. Da się znaleźć
    > ciekawe miejsca, gdzie warto zamieszkać. Jest metro, dobra komunikacja -

    Czy Warszawa i okolice to dobre miejsce do zamieszkania... Są plusy ale i
    minusy. Jedyny główny plus moim zdaniem, to możliwość znalezienia dobrze
    płatnej pracy. Aczkolwiek dobry specjalista równie dobrze może znaleźć pracę
    na podobnych warunkach w innych miastach...

    Minusów jest więcej, moim zdaniem są dwa główne: wysokie ceny nieruchomości
    i problemy komunikacyjne. Nie wiem co gorsze. Jeśli ktoś kupił mieszkanie,
    dom, działkę gdy ceny były 2-3 krotnie niższe niż teraz, to nie odczuje tego
    teraz i to jego jakby nie dotyczy. Jednak ogromne korki, szczególnie na
    dojazdach, to wielka uciążliwość. Dzień w dzień zabierane kilkadziesiąt
    minut życia. Warszawa jest ogromnie opóźniona w rozwoju dróg i blado wypada
    w porównaniu z innymi miastami. Raptem od 2 miesięcy stolica ma dostęp do
    autostrady. Nowych dróg buduje się mało, o wiele za mało w stosunku do
    potrzeb. Korki tłamszą rozwój aglomeracji i ogromnie utrudniają życie. Radzę
    wziąć ten aspekt pod uwagę.

    Sądzę, że wszędzie da się żyć - kwestia przyzwyczajenia. Być może dobrym
    wyborem byłoby jakieś podwarszawskie miasteczko, np. Wołomin, Piaseczno,
    Legionowo, Radzymin. Ale oczywiście pod warunkiem, że powstanie sensowna
    sieć dróg dojazdowych do Warszawy.

  • 27. Data: 2012-08-11 15:40:53
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 02.08.2012 00:22, vitek pisze:
    > Podobno mają rozpocząć budowę drugiej "kreski" :):)

    tak, mapa do teraz mieści się na długopisie.. Jak zrobią drugą kreskę to
    mapy będą na krzyżach:D