  • 91. Data: 2010-03-16 22:42:42
    Temat: Re: Głosowanie na Maskotkę Roku 2010
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <jerzywierzchnicki@NO_SPAMpoczta.onet.pl>
    napisał w wiadomości news:hnogn3$jaf$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Głosuję na mrówkę ;-(

    Hejka. To ja też na mrówkę. :-)
    Pozdrawiam sennie Ja...cki

  • 92. Data: 2010-03-20 21:48:44
    Temat: Głosowanie na Maskotkę Roku 2010-wyniki głosowania
    Od: "Jerzy Wierzchnicki" <jerzywierzchnicki@NO_SPAMpoczta.onet.pl>

    O 18.32 nadeszła wiosna, a więc do dzieła ;-)

    Protokół Komisji Skrutacyjnej:

    1. Grupowicze zgłosili 5 kandydatur do tytułu maskotki roku:
    -kot
    -lilia
    -mrówka
    -dżdżownica
    -sowa
    2. W głosowaniu uczestniczyły 23 osoby.
    3. Oddano 23 ważne głosy.
    4. Zwycięzcą została MRÓWKA - 9 glosów (39,1% głosów)
    5. Następny KOT otrzymał 8 głosów (34,8% głosów)
    6. Trzecie miejsce zajęła DŻDŻOWNICA 3 głosy (13% głosów)
    7. Reklamacje nie będą uwzględniane.

    Niniejszym, Komisja Skrutacyjna ogłasza uroczyście rok ogrodniczy,
    zaczynający się 21 marca 2010 roku i kończący 20 marca 2011 roku -
    ROKIEM MRÓWKI !!!!!

    Komisja Skrutacyjna

  • 93. Data: 2010-03-20 22:15:46
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Jerzy Wierzchnicki" <jerzywierzchnicki@NO_SPAMpoczta.onet.pl> wrote in
    message news:ho3g0h$jmf$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    >
    > Niniejszym, Komisja Skrutacyjna ogłasza uroczyście rok ogrodniczy,
    > zaczynający się 21 marca 2010 roku i kończący 20 marca 2011 roku -

    Znaczy MSZYCY tyż...

  • 94. Data: 2010-03-21 00:40:51
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Panslavista wrote:
    > "Jerzy Wierzchnicki" <jerzywierzchnicki@NO_SPAMpoczta.onet.pl> wrote

    > Znaczy MSZYCY tyż...

    rok dojenia!

    moon

  • 95. Data: 2010-03-21 11:22:34
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

    Użytkownik Jerzy Wierzchnicki napisał:
    (...)
    > Niniejszym, Komisja Skrutacyjna ogłasza uroczyście rok ogrodniczy,
    > zaczynający się 21 marca 2010 roku i kończący 20 marca 2011 roku -
    > ROKIEM MRÓWKI !!!!!

    Przewidująco kupiłam proszek na mrówki ;) Jeszcze coś na ślimaki
    muszę nabyć.

    choć nie będzie to pewnie myśl złota:
    Najpiękniejszą muzyką przed snem

  • 96. Data: 2010-03-21 19:04:31
    Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl>

    >O 18.32 nadeszła wiosna, a więc do dzieła ;-)
    >
    > Protokół Komisji Skrutacyjnej:
    >
    > 1. Grupowicze zgłosili 5 kandydatur do tytułu maskotki roku:
    (...(
    > 3. Oddano 23 ważne głosy.
    > 4. Zwycięzcą została MRÓWKA - 9 glosów (39,1% głosów)
    (...)

    Górą nasi :-)

    Pozdrawiam Krycha.

  • 97. Data: 2010-03-21 19:39:29
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Krycha pisze:

    > (...)
    >
    > Górą nasi :-)

    To się dopiero okaże.
    Ja zorganizowana nie jestem, pracowita nie chcę być ;-)

    Pozdrawiam, Barbara

  • 98. Data: 2010-03-22 22:27:25
    Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości

    > To się dopiero okaże.
    > Ja zorganizowana nie jestem, pracowita nie chcę być ;-)

    Jeśli chodzi o mnie, to na razie lubię się napracować na działce.
    (hipkowi od Ciebie przybywa liści)

    Pozdrawiam Krycha.

  • 99. Data: 2010-03-22 22:57:58
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Krycha pisze:

    > Jeśli chodzi o mnie, to na razie lubię się napracować na działce.

    Ja też ale najlepiej mi się pracuje, gdy już do domu
    pora wracać. Czyli brak zorganizowania.

    > (hipkowi od Ciebie przybywa liści)

    To miłe. Tym razem i ja wysiałam hipki. Pamiętam co zapylane ale nie
    wiem jaka odmianą. Będą niespodzianki. I następne nasiona,
    Papilio x yyy..... ,na dniach dojrzeją.

    Pozdrawiam, Barbara

  • 100. Data: 2010-03-23 12:56:07
    Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com>

    On 3/22/2010 6:27 PM, Krycha wrote:

    > Jeśli chodzi o mnie, to na razie lubię się napracować na działce.

    Inni też lubią:
    http://www.thorlinks.com/mediaview/9394/Drunk_Worker
    :-)

    Pozdrowienia,