  • 21. Data: 2015-12-24 23:44:31
    Temat: Re: Hortensje
    Od: Dziadek <h...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 grudnia 2015 13:25:07 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
    konstytucji, brnie ślepo przed TS . Nie doczeka biedaczek końca swojej kadencji jak
    i cały PiS. Chętnie na ich pomniczek postawię doniczkę pięknych hortensji (żeby być w
    temacie ) :)

    > ...I LUDZI?
    > Bo żeby nawet z tematu hortensji zrobić jatkę polityczną tylko z powodu
    > niepasującej sygnaturki to trzeba być niezłym poj...m. Tacy właśnie
    > nieszkodliwi Dziadkowie idą i zabijają ludzi w biurach poselskich...
    > --
    >
    > XL
    > O smoleńskiej katastrofie będziemy wciąż Polakom przypominać - dopóki nie
    > zostanie należycie wyjaśniona!
    > Nie ma zgody na raport skompromitowanej ucieczką Anodiny w tej sprawie!

    A co to jest "niepasująca sygnaturka" ?, kto tu robi jatkę polityczną ? Może temat -
    Smoleńsk na każdym kroku jest taką jatką, co ? Dziadkowie zabijają ? Nie sądzę, ja na
    pewno nie ale jak ktoś mi napisał "dudusiu" to napisałem co sądzę o dudusia ja i
    coraz więcej Polaków. Nic więcej. Proszę zastanawiać się nad tym co piszecie
    skaczący dziadkowi do gardła.

  • 22. Data: 2015-12-27 21:32:06
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 24 Dec 2015 14:44:31 -0800 (PST), Dziadek napisał(a):

    > Może temat - Smoleńsk na każdym kroku jest taką jatką, co ? Dziadkowie zabijają ?
    Nie sądzę,

    https://www.google.pl/search?q=+zabity+w+biurze+pose
    lskim+pis&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=fUqAVtuJMYH
    zsAGSr5u4DQ

  • 23. Data: 2015-12-27 22:22:24
    Od: l...@g...com

    W dniu niedziela, 27 grudnia 2015 21:32:21 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
    > zostanie należycie wyjaśniona!
    > Nie ma zgody na raport skompromitowanej ucieczką Anodiny w tej sprawie!

    Nie mogę znaleźć wspólnego mianownika w temacie:hortensje - Smoleńsk - biuro PIS
    Piernik z wiatrakiem może ma coś wspólnego,ale wypadki i zabójstwa, z hortensjami?
    Może lepiej doczepić do innych roślin,jak tuje,bergenie,rojniki,
    chryzantemy,łatwiej będzie o ponure skojarzenia,jeśli o to chodzi.

  • 24. Data: 2015-12-29 19:39:53
    Od: Dziadek <h...@g...com>

> [...]
    > zostanie należycie wyjaśniona!
    > Nie ma zgody na raport skompromitowanej ucieczką Anodiny w tej sprawie!

    Codziennie ktoś popełnia samobójstwo, codziennie jakiś świr zabija kogoś i niczego to
    nie dowodzi poza tym, że na świecie zdarzają się świry

  • 25. Data: 2015-12-29 19:41:38
    Od: Dziadek <h...@g...com>

> [...]
    Może lepiej doczepić do innych roślin,jak tuje,bergenie,rojniki,
    > chryzantemy,łatwiej będzie o ponure skojarzenia,jeśli o to chodzi.

    Popieram, ale jako Dziadek "morderca" muszę się bronić, nawet wśród hortensji :)

  • 26. Data: 2015-12-29 21:01:57
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Dziadek" <h...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > ... jako Dziadek "morderca" muszę się bronić, nawet wśród hortensji :)

    Hejka. Łatwiej okopać się w kartoflach.
    Pozdrawiam taktycznie Ja...cki

  • 27. Data: 2015-12-29 21:17:44
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko napisał:

    > Hejka. Łatwiej okopać się w kartoflach.
    > Pozdrawiam taktycznie Ja...cki

    Warto mieć też zagon malin. Wtedy można wykonać manewr oskrzydaljący
    celem wpuszczenia w.

    Jarek

    --
    Bąk złośnik huczał basem, jakby straszył kwiaty,
    Rdzawe guzy na słońcu wygrzewał liść chory,

  • 28. Data: 2015-12-29 22:10:25
    Temat: Odp: Hortensje
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Strateg "Jarek Sokół Sokołowski" chociaż po East Poincie niebezpiecznie
    odsłania flanki:

    > ... jako Dziadek "morderca" muszę się bronić, nawet wśród hortensji :)

    > Hejka. Łatwiej okopać się w kartoflach.

    > Warto mieć też zagon malin. Wtedy można wykonać manewr oskrzydaljący
    > celem wpuszczenia w.

    Wróg szczwany! Nie da się wpuścić w maliny, przejdzie okopy i co? Ano nic,
    polegnie, bo zapomniał o granatach!

    Johnny Pershing

  • 29. Data: 2015-12-29 22:14:39
    Temat: Re: Odp: Hortensje
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Johnny P. napisał:

    > Wróg szczwany! Nie da się wpuścić w maliny, przejdzie okopy i co?
    > Ano nic, polegnie, bo zapomniał o granatach!

    W takim razie dostanie figę.

    --
    Jarek

  • 30. Data: 2015-12-29 22:36:17
    Temat: Odp: Odp: Hortensje
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    grup dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...

    > W takim razie dostanie figę.

    Powiem więcej - FIGI!, bo obstawimy okopy batalionem żeńskim ;-)