  • 11. Data: 2011-05-16 10:45:50
    Temat: Re: Huśtawka w sobotnie popołudnie ;)
    Od: mucher <m...@g...com>

    On 15 Maj, 14:29, "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> wrote:

    > Też przeżyliśmy lekki szok ...
    >
    > Zbieraliśmy kasę na plac zabaw dla dzieci  (huśtawka 2 osobowa +
    > zjeżdzalnia) , ale jak zobaczyliśmy ile to kosztuje i jak to jest zrobione
    > to nam lekko szczęka opadła ...

    Hehe... my robilismy cos takiego z bratem - najwiekszy koszt to
    zjezdzalnia (slizg kosztowal jakies 150 zl), a poza tym bardzo
    podobnie - podpory w ksztalcie 'A', zastrzaly itp. My dodalismy
    jeszcze podstawy z deskek przybite od spodu do nog - niestety
    zabetonowanie nie wchodzilo w gre.

    Pieta achillesowa okazaly sie schodki - wykonane z desek zlaczonych
    wkretami nie grzesza trwaloscia - pewnie trza by to zrobic raczej na
    zlaczach ciesielskich

    mucher

  • 12. Data: 2011-05-16 16:36:14
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 May 2011 09:32:01 +0200, Tomek C napisał(a):

    (...)

    Ha, sezon hustawkowy rozpoczety. Jutro zamierzam popelnic podobne, tylko z
    okraglakow sosnowych i... opony :) Takie bylo zyczenie.

    --
    Maciek

  • 13. Data: 2011-05-16 19:08:39
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Ha, sezon hustawkowy rozpoczety. Jutro zamierzam popelnic podobne, tylko z
    > okraglakow sosnowych i... opony :) Takie bylo zyczenie.

    A jaki masz pomysł na zawieszenie tej opony? nie przyjrzałem się na placu zabaw,
    a moi synowie mają fioła na punkcie huśtania na oponie.

    --
    Bartek

  • 14. Data: 2011-05-17 00:11:55
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 May 2011 21:08:39 +0200, Bartek napisał(a):

    > A jaki masz pomysł na zawieszenie tej opony? nie przyjrzałem się na placu zabaw,
    > a moi synowie mają fioła na punkcie huśtania na oponie.

    Na lince wspinaczkowej. Zwykla lina konopna szybko by sie przetarla.
    Petla wokol gornej belki i wokol opony zabezpieczona skora (skajem) "na
    owijke" albo tez guma (np. z detki).

    --
    Maciek

  • 15. Data: 2011-05-17 05:14:47
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Na lince wspinaczkowej. Zwykla lina konopna szybko by sie przetarla.
    > Petla wokol gornej belki i wokol opony zabezpieczona skora (skajem) "na
    > owijke" albo tez guma (np. z detki).

    Dzięki. Coś pokombinuję :)
    A u góry to proponuję specjalne uchwyty do belek. Ja mam w postaci litery J z
    dodatkowym karabinkiem z łożyskiem, który pozwala na szybkie wczepianie huśtawki
    i nic się nie przeciera ani nie skrzypi.

    --
    Bartek