  • 1. Data: 2011-04-24 00:05:08
    Temat: Ile trwa malowanie bloku ?
    Od: Dżejm <n...@n...email.here.org>

    Witam,

    Ile zazwyczaj trwa malowanie jednej ściany bloku ? U mnie (plomba, 6 pięter,
    8 okien na piętrze i balkony) trwa to już jakieś 7 miesięcy.
    Ja rozumiem, że w tym czasie była zima, ale czy to aż tak wielka robota ? Na
    szczęście nie robią tego na mojej ścianie, ale jak spółdzielnia ich tu
    skieruje i postawią mi na całe lato rusztowanie to trochę mi będzie
    "przykro".

    pozdro

  • 2. Data: 2011-04-24 05:45:36
    Temat: Re: Ile trwa malowanie bloku ?
    Od: "adi" <a...@g...com>

    jeśli samo malowanie to zdecydowanie dłużej powinno trwać rozkładania i
    składanie rusztowań :)

    Adi

  • 3. Data: 2011-04-25 12:19:13
    Od: Dżejm <n...@n...email.here.org>

    > jeśli samo malowanie to zdecydowanie dłużej powinno trwać rozkładania i
    > składanie rusztowań :)

    Samo malowanie, ocieplenie było wcześniej. Rusztowanie to rozstawili
    szybciutko. Ja tam nie wiem co oni teraz tyle czasu robią :/.

    pozdro

  • 4. Data: 2011-04-25 13:00:40
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-04-25 14:19, Dżejm pisze:

    > Samo malowanie, ocieplenie było wcześniej. Rusztowanie to rozstawili
    > szybciutko. Ja tam nie wiem co oni teraz tyle czasu robią :/.

    Może procesują się ze spółdzielnią????

    M.

  • 5. Data: 2011-04-26 12:21:09
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 25-04-2011 o 15:00:40 M <M...@o...pl> napisał(a):

    > Może procesują się ze spółdzielnią????

    Choćby nawet to i tak nie mają rozumu. Bo za samo wypożyczenie rusztowań
    na czas przestoju zarobili by pewnie więcej niż spółdzielnia winna jest za
    malowanie.

    --
    PZDR
    Shaman

  • 6. Data: 2011-04-26 19:29:12
    Od: Dżejm <n...@n...email.here.org>

    > Choćby nawet to i tak nie mają rozumu. Bo za samo wypożyczenie rusztowań
    > na czas przestoju zarobili by pewnie więcej niż spółdzielnia winna jest za
    > malowanie.

    Prace trwają. Rano rozkładają na dole wiadra, potem chodzą sobie po tym
    rusztowaniu. Chyba trzech gości. Nie mam czasu / cierpliwości ich dłużej
    oglądać bo rano zawsze się do pracy spieszę, więc naprawdę nie mam pojęcia
    co można przez tyle czasu robić. Dlatego pytam :). Ja się nie znam. Może
    tyle miesięcy to tu (Wrocław) standard ?

    pozdro

  • 7. Data: 2011-04-26 20:40:01
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-04-26 14:21, Shaman pisze:

    > Choćby nawet to i tak nie mają rozumu. Bo za samo wypożyczenie rusztowań
    > na czas przestoju zarobili by pewnie więcej niż spółdzielnia winna jest
    > za malowanie.

    Za przechowywanie rusztowań też trzeba płacić :-)

    M.

  • 8. Data: 2011-04-27 08:32:09
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 26-04-2011 o 21:29:12 Dżejm <n...@n...email.here.org>
    napisał(a):

> [...]
    > pojęcia co można przez tyle czasu robić. Dlatego pytam :). Ja się nie
    > znam. Może tyle miesięcy to tu (Wrocław) standard ?

    Już wiem!! To jest na pewno stanowisko operacyjne którejś z naszych
    licznych tajnych służb. To by wyjaśniało wszelkie, z pozoru tylko
    nieracjonalne, zachowania rzekomego odnawiacza elewacji. Na Twoim miejscu
    nie lekceważyłbym tych 3 kolesi, którzy leniwie spacerują po rusztowaniu.
    ;)

    --
    PZDR
    Shaman

  • 9. Data: 2011-04-28 07:31:08
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2011-04-24 02:05, Dżejm pisze:
    > Witam,
    >
    > Ile zazwyczaj trwa malowanie jednej ściany bloku ?

    To zależy od malunku
    http://theinspirationroom.com/daily/print/2008/12/un
    icef_graffiti.jpg