  • 1. Data: 2010-08-10 19:10:38
    Temat: Instalacja gazowa - jaki koszt podłączenia
    Od: "PB" <N...@w...pl>

    Muszę podłączyć w końcu ogrzewanie, a więc i gaz.
    Jestem po rozmowach z firmą i mam wątpliwości co do przedstawionych kosztów:
    wstępna opinia kominiarska - 150
    projekt - 400-500
    kierownik budowy - 200
    wykonawca - 1500,
    rozruch pieca - serwis bezpłatnie
    czyli razem ok. 2.400 + oczywiście materiał

    Samo podłączenie to przejście przez ścianę nośną, wprowadzenie rury,
    zrobienie trójnika na dwa odbiorniki i podłączenie pieca.
    Wydaje mi się to trochę dużo.
    Jaka jest Wasza opinia?

    Pozdrawiam
    PB

  • 2. Data: 2010-08-10 19:29:08
    Temat: Re: Instalacja gazowa - jaki koszt pod??czenia
    Od: Rentier <f...@g...com>

    PB pisze:
    wstepna opinia kominiarska - 150
    podobnie (zamówiłem od razu powykonawczą i wytargowałem obie za 170
    > projekt - 400-500
    Projekt, pozwolenie na budowę, dziennik budowy - 1200 (projektant załatwiał wszystko)
    > kierownik budowy - 200
    250
    > wykonawca - 1500,
    Zrobiłem sam, ale pieczątka w dziennik budowy i próba szczelności+ protokół z niej-50
    Zdjęcie gazomierza do próby szczelności-60 zł, ponowne założenie 130
    > rozruch pieca - serwis bezp?atnie
    To samo:-)
    > + oczywi?cie materia?

    > Jaka jest Wasza opinia?
    Jasne,że drogo, ale cóż począć, skoro kończyło się inne szkoły;-))

  • 3. Data: 2010-08-11 08:44:10
    Temat: Re: Instalacja gazowa - jaki koszt podłączenia
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "PB" <N...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Samo podłączenie to przejście przez ścianę nośną, wprowadzenie rury,
    > zrobienie trójnika na dwa odbiorniki i podłączenie pieca.
    > Wydaje mi się to trochę dużo.
    > Jaka jest Wasza opinia?

    Wykonawca jakos sporo, ale ogolnie cena nie wydaje sie byc najgorsza. Ja za
    projekt placilem 500zl, kierownik 200, kominiarz 150, wiec jakby to samo.

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2010-08-12 05:46:11
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

> [...]

    > Samo podłączenie to przejście przez ścianę nośną, wprowadzenie rury,
    > zrobienie trójnika na dwa odbiorniki i podłączenie pieca.

    normalnie.