  • 1. Data: 2010-05-29 14:52:45
    Temat: Instrukcja serwisowa do pralki
    Od: "Maar" <t...@t...rl>

    Witam,
    Odczepił mi się pewien moduł i wisi luzem na drutach wewnątrz drukarki
    uderzając o ścianę pralki. Nie mam pojęcia gdzie przypiąć ten moduł mimo że
    ma odpowiednie zaczepy. Czy ktoś wie gdzie znajdę opis bebechów pralki Bosch
    WLX 24361 , bo na ich stronie znalazłem tylko denny rysunkowy opis jak
    włożyć pranie do pralki i wybrać odpowiedni program prania, albo podpiąć
    węże ;) Przypuszczam, że takie opisy techniczne mają tylko serwisanci, ale
    może gdzieś na pirackich serwerach się znajdzie ? ;)

    --
    Radek