  • 1. Data: 2012-06-04 21:32:26
    Temat: Izolacja pionowa fundamentu wolnostojącego garażu
    Od: "William Bonawentura" <w...@o...pl>

    Mam dylemat co do izolacji pionowej ścian fundamentowych (bloczki)
    wolnostojącego, nieogrzewanego garażu. Pod humusem (0,5m) piasek i glina.
    Woda w studni ok. 1,5m pod poziomem gruntu. Podczas ubiegłych powodzi w
    piwnicach sąsiadów była woda. Czy warto w ogóle wydawac pieniądze na
    jakąkolwiek izolację oprócz poziomej pod ścianami ?

  • 2. Data: 2012-06-05 19:51:46
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "William Bonawentura" <w...@o...pl> wrote:
> [...]
    > sąsiadów była woda. Czy warto w ogóle wydawac pieniądze na jakąkolwiek

    U mnie jest podobnie, ale grunt to prawie sam piach. Woda na 2m.
    Bloczki pomalowałem dysperbitem, położyłem folię kubełkową i tyle.
    Garaż również wolnostojący.

    --
    Bartek

  • 3. Data: 2012-06-06 19:59:32
    Od: "William Bonawentura" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Bartek" napisał w wiadomości grup

    > U mnie jest podobnie, ale grunt to prawie sam piach. Woda na 2m.
    > Bloczki pomalowałem dysperbitem, położyłem folię kubełkową i tyle.
    > Garaż również wolnostojący.

    A jak wykonałeś podłogę ? Podkład betonowy, izolacja i wylewka czy kostka
    brukowa na podsypce kamiennej ?

  • 4. Data: 2012-06-06 21:40:17
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "William Bonawentura" <w...@o...pl> wrote:

    > Użytkownik "Bartek" napisał w wiadomości grup

    > A jak wykonałeś podłogę ? Podkład betonowy, izolacja i wylewka czy kostka
    > brukowa na podsypce kamiennej ?

    Nie skumałem o co Ci chodzi. Teraz juz wiem :) Zrobiłem tradycyjnie, czyli
    zagęszczony piasek, chudziak, folia basenowa i wylewka. Pod ścianami papa
    termozgrzewalna 2x3mm.

    --
    Bartek