  • 1. Data: 2011-09-15 19:26:33
    Temat: Jak dobrać długość parapetów zewnętrznych
    Od: adamw2 <a...@w...pl>

    Parapety będą blaszane. Po przeszukaniu netu zgłupiałem zupełnie i nie
    wiem jak dobrać długość. Raz piszą, że absolutnie nie zagłębiać w
    ścianę, w innym miejscu - zagłębiać.
    Piszą, że jak się zagłębi to ściana popęka bo blacha pracuje, i trudno
    temu zaprzeczyć. Z drugiej strony, żeby zagłębiać przeczytałem na
    stronie producenta parapetów! Ponadto, w bloku gdzie mieszkam parapety
    siedzą w ścianie i nic nie pęka.
    Jak to jest z tym?
    Ja mam ścianki we wnęce okiennej pod skosem, wnęka rozszerza się na
    zewnątrz. Taki sam skos trzeba zrobić na parapecie, a to jest trudne,
    jeśli bym wpuścił w ścianę to przykryje niedokładności.

    Adam

  • 2. Data: 2011-09-15 20:06:14
    Temat: Re: Jak dobrać długość parapetów zewnętrznych
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 15 Wrz, 21:26, adamw2 <a...@w...pl> wrote:
> [...]
    > zewnątrz. Taki sam skos trzeba zrobić na parapecie, a to jest trudne,
    > jeśli bym wpuścił w ścianę to przykryje niedokładności.

    Zaglebic ale zakonczyc... zakonczeniami. Plastikowymi / aluminiowymi -
    obojetnie, byle parapet w niego wlazl i mial te 2-3mm luzu na
    rozszerzanie i kurczenie sie. Nie bedzie zadnego problemu, a
    zakonczenia beda siedzialy zawsze w tym samym miejscu :)
    pozdr.

    --
    Adam