    Date: Sat, 24 Aug 2013 09:27:41 +0200
    From: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Jak naprawić plastikowy gwint

    Witam

    Mam baniaczek do wody po filtrze RO.
    Niestety jak montowałem na nim zaworek kulowy, taki kątowy, to
    zniszczyłem gwint.
    Chyba nierówno zacząłem nakręcać. Została namiastka gwintu.
    Zaworek się nakręca jednak nie uszczelnia się na gumowej uszczelce.
    Nie można odpowiednio mocno dokręcić i pojawiają się krople.

    Można to jakoś naprawić? Na razie kupiłem klej do rur PVC i mam zamiar
    skleić na stałe.
    W razie potrzeby nie będę rozłączał rurki przy zaworku bo te
    szybkozłączki nie budzą mojego zaufania :)

    Ryba