  • 11. Data: 2023-10-18 21:21:48
    Temat: Re: Jak obiecałem opiłowywanie czas zaczac
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Oko za oko. Jak masz w rodzinie jakich co dostali 14 emeryturę to im powiedz ze
    dostali dwa razy, pierwszy i ostatni.

    Mam ale oni umieją liczyć, dodawać. Jak im PiS dojebał zdrowotny 9%,
    którego nie mogą odliczyć od podatku i dał 14 i 15 to się okazało, że
    kurwa brakuje i mają mniej niż bez zdrowotnego i bez 14 i 15. Jebany
    matematyku od siedmiu boleści.

    > 500 dla dzieci tez ma nie być kontynuowane w formie znanej do tej pory lub wcale.

    I bardzo dobrze. Do roboty mają wypierdalać i wtedy dostaną zwrot CAŁEGO
    podatku, czyli 1500zł na łeb. Generalnie państwo na nich nie zarobi a
    oni zarobią na siebie, BEZ mojego udziału, który mam teraz, bo to z
    MOICH podatków idzie na ich 500+

    > Czekam na POwyborcze

    Idź lepiej na smętasz i wybierz sobie miejsce, które ci pasuje.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 12. Data: 2023-10-18 21:25:31
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Oko za oko. Jak masz w rodzinie jakich co dostali 14 emeryturę to im powiedz ze
    dostali dwa razy, pierwszy i ostatni. 500 dla dzieci tez ma nie być kontynuowane w
    formie znanej do tej pory lub wcale. Czekam na POwyborcze ustalenia KO i ich bandy
    kiedy paliwo znaczaco zdrozeje.

    Za dużo pisowskiej kurwizji oglądałeś i ci mózg wypaliło.
    Ale skoml dalej, w gruncie rzeczy mnie to bawi :)
    Dziwi mnie tylko, że już wiesz, że zmieni się rząd, bo przecież w
    kurwizji ciągle tłuką, że wybory do obu izb wygrał pis.

    Biedny ten beton.

    --
    Pete

  • 13. Data: 2023-10-18 21:43:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 18 października 2023 o 21:25:34 UTC+2 Pete napisał(a):

> [...]
    > Dziwi mnie tylko, że już wiesz, że zmieni się rząd, bo przecież w
    > kurwizji ciągle tłuką, że wybory do obu izb wygrał pis.

    Zmieni się albo się nie zmieni.

  • 14. Data: 2023-10-18 22:22:48
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 18 Oct 2023 12:13:17 -0700 (PDT), w
    <6ca26e98-0170-4ef2-98c0-9f2106e3cc09n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    formie znanej do tej pory lub wcale. Czekam na POwyborcze ustalenia KO i ich bandy

    Oszołomku opierdziany -- tylko, że zabrane zdrowotne 9% to akurat ta 13-sta
    emerytura, a może i 14-sta. Widzisz jak znowu dostałeś od PiSS-u gołą dupą po
    mordzie?

  • 15. Data: 2023-10-18 23:06:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 18 października 2023 o 22:22:53 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > emerytura, a może i 14-sta. Widzisz jak znowu dostałeś od PiSS-u gołą dupą po
    Od zawsze wiadomo ze do polityki idzie się dla pieniędzy. A jak w niedzielę wybrani
    posłowie nazywani opozycyjnymi nie zaryzykują utraty z trudem i sporym własnym
    kosztem zdobytych mandatow poselskich i zgodza się a nawet beda ułatwiali pracę
    PiSowi to jaka będziesz miał minę? Nigdy nie mow nigdy.

  • 16. Data: 2023-10-19 07:01:47
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2023 o 20:16 LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> pisze:

    > Rozpiszą nowe wybory a frekwencja tym razem sięgnie 80%
    > Potem pogrzebie się ich żywcem a Dudeł zostanie odwołany :]
    > Nie chcą po dobroci, to Polacy im też jej nie okażą.

    Nie jestem takim optymistą.
    Przy drugich wyborach sporo ludzi, którzy głosowali "przeciw" (na losową
    listę opozycji) drugi raz nie zagłosuje. Zaczynające się tarcia i
    publiczne piski w koalicji też przyszłej frekwencji nie sprzyjają.
    Dziwię się temu huraoptymizmowi w mediach i Internecie. Wszyscy już
    wymieniają zarządy spółek, ministrów, planują procesy i komisje.
    Dla mnie osobiście obecna sytuacja jest nieciekawa i PIS ma szansę
    utrzymać się u władzy.

    TG

  • 17. Data: 2023-10-19 09:24:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 18 października 2023 o 21:23:03 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    > matematyku od siedmiu boleści.
    > I bardzo dobrze. Do roboty mają wypierdalać i

    Tak z ciekawościi- ilość bezrobotnych( 18- 40 lat np) na dzisiaj to żadna tajemnica.
    Ilość ( szt) biorących 500+ też jest znana
    Dasz radę nałożyć jedno na drugie?
    Daj znać co Tobie wyszlo

  • 18. Data: 2023-10-19 09:30:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 19 października 2023 o 07:01:49 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

> [...]
    > publiczne piski w koalicji też przyszłej frekwencji nie sprzyjają.
    > Dziwię się temu huraoptymizmowi w mediach i Internecie.

    Też mnie to dziwi. Tym bardziej że ci sami.ludzie co dzisiaj " wygrani" niby są pół
    roku temu nie potrafili się dogadać w sprawie wspólnej listy chociażby.
    A teraz do podziału są konfitury, stanowiska w rządzie, sejmie, senacie, w radach
    nadzorczych itp to dopiero się zacznie.
    Ale poczekajmy zobaczymy.
    Póki co chyba nie było sytuacji żeby taki zlepek kilkunastu ugrupowań o różnych
    poglądach porządził dłużej jak rok

  • 19. Data: 2023-10-19 09:36:07
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.10.2023 o 09:24, Kris pisze:
    [...]
    > Tak z ciekawościi- ilość bezrobotnych( 18- 40 lat np) na dzisiaj to żadna
    tajemnica.

    Dobrze kombinujesz ale masz złe dane wejściowe. Czy wiesz skąd bierze
    się liczba bezrobotnych?
    Bierze się ze zgłoszeń do PuP. Nikt nie chodzi i nie liczy bezrobotnych.
    Bezrobotny musi się zgłosić do kieratu.

    W momencie odpalenia 500+ wiele osób przestało łazić do PuP...co PiS
    uznaje, że MAGICZNIE-NAGLE spadło bezrobocie, tłumacząc że ludzie poszli
    do pracy bo się polepszyły warunki.

    Brednia na resorach.

    Na dzień dzisiejszy nieznana jest liczba osób bezrobotnych i może być
    spora. Nie chcą się zgłaszać do PuP, bo to nakłada obowiązki. Wolą
    socjal i nieprzekraczanie sumy dochodu.

    Jedna wielka ściema. Nie dość, że największa emigracja z Polski jest za
    czasów PiS to jeszcze zatrudnienie NIE wzrosło o tyle co spadek bezrobocia.

    > Ilość ( szt) biorących 500+ też jest znana
    > Dasz radę nałożyć jedno na drugie?
    > Daj znać co Tobie wyszlo

    Tego nie można policzyć w ten sposób. Dużo osób pracuje i dostaje 500+

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 20. Data: 2023-10-19 09:47:21
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    kiedy paliwo znaczaco zdrozeje.
    > Oszołomku opierdziany -- tylko, że zabrane zdrowotne 9% to akurat ta 13-sta
    Wyjaśnisz?
    Mam dostęp do konta mamy, teścia i teściowej.
    Każdy z nich dostawał ( przyjmijmy w zaokrągleniu) 2000 zł emerytury
    Dostali 13tke, dostali 14tke i dalej " zwykłej emerytury dostają po 2 tys.