  • 31. Data: 2015-08-07 09:55:15
    Temat: Re: Jak sie pozbyc chwastów - kostka brukowa
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:6b371943-36b6-459a-824a-dc5f92f4d02c@go
    oglegroups.com...

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 09:16:51 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Doklikaj jeszcze sobie na tej wikipedii

    Wiedziałem, że łykniesz haczyk :-)

    Kliku-klik jest i następny cytacik:
    "Umożliwia to opryski upraw tym środkiem w celu selektywnego niszczenia
    chwastów"

    > Widzisz jaki dobry jestem

    Naprawdę superancki jesteś, zapewniasz codzienna porcje rozrywki, zwłaszcza
    gdy się podniecisz :-) Mój ty orzeszku :-)

  • 32. Data: 2015-08-07 09:55:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 09:42:18 UTC+2 użytkownik quent napisał:
    > Śledź lokalne prawo bo a nóż coś takiego wprowadzili :-D
    Wprost przeciwnie. Wszystkim chętnym rozdają za darmo tylko transport+załadunek swój
    trzeba mieć. Można nawet ciężarówke tego zabrać

  • 33. Data: 2015-08-07 10:01:09
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-08-07 09:55, Kris wrote:
    > Wprost przeciwnie. Wszystkim chętnym rozdają za darmo tylko transport+załadunek
    swój trzeba mieć. Można nawet ciężarówke tego zabrać

    No ale wiesz jaka jest tendencja... małpują co się da z tej zepsutej
    europy zach. ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 34. Data: 2015-08-07 10:20:54
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 09:48:15 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > U mnie dali za ostry/gruby piasek i nie zamula się dobrze no i ogólnie
    > do moich kostek betonowych w kolorze grafitowym takie fugi nie bardzo
    > pasują. Najlepiej jakby były jakieś ciemno szare.
    >
    > Nawet jakby kolor był odpowiedni to ten preparat z linku za drogi jednak.
    >
    > Co ewentualnie można dać?

    Grys bazaltowy. Ja wlasnie zafugowalem czesc altanki (mam juz 2/3 wygranitowane).

    Jest czarny ale jak wyschnie - wlasnie ciemno szary :) Ja mam granulacje
    2-5, chyba mozna gdzies kupic 0-5, ktora powinna sie jeszcze lepiej klinowac
    ale w sumie wszyscy "graniciarze" jada na tej 2-5 i jest dobrze :)

    U mnie kosztuje 150 pln / tone. Do zafugowania 25m2 bede potrzebowal ok 200kg.
    W kilku workach na smieci sobie przywiozlem :-) Wyglada swietnie.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 35. Data: 2015-08-07 10:23:04
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 09:55:53 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Wiedziałem, że łykniesz haczyk :-)
    >
    > Kliku-klik jest i następny cytacik:
    > "Umożliwia to opryski upraw tym środkiem w celu selektywnego niszczenia
    > chwastów"

    Czy ty naprawde jestes taki durny i czytac nie potrafisz?
    Przeciez mowa jest o modyfikowanych genetycznie roslinach, ktore sa odporne
    na dzialanie glifosatu. Czy w fugach miedzy kostkami rosnie komus kukurydza
    odporna na roundup?? Glupi jestes do kwadratu :D

    --
    Adam Sz.

  • 36. Data: 2015-08-07 10:31:56
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 09:55:53 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Wiedziałem, że łykniesz haczyk :-)

    >Czy ty naprawde jestes taki durny i czytac nie potrafisz?

    :-DDDDDDDDDD

    Przypominam, mowa była o selektywnym niszczeniu.

  • 37. Data: 2015-08-07 10:36:29
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 10:32:07 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > :-DDDDDDDDDD
    >
    > Przypominam, mowa była o selektywnym niszczeniu.

    Nie masz racji ale widze, ze byle cytaciku sie czepisz, zeby wyszlo na twoje.
    Przyjmij do wiadomosci, ze sie mylisz. Roundup jest herbicydem TOTALNYM,
    a nie selektywnym. EOT.

    --
    Adam Sz.

  • 38. Data: 2015-08-07 10:40:46
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Nie masz racji ale widze, ze byle cytaciku sie czepisz, zeby wyszlo na
    >twoje.
    >Przyjmij do wiadomosci, ze sie mylisz. Roundup jest herbicydem TOTALNYM,
    >a nie selektywnym. EOT.

    Nawet to, że jest w zielonej plastikowej butelce, nie zmieni faktu, żeś
    złapał się na swój własny haczyk, łajzo :-) Ja pisałem o selektywnym
    niszczeniu, a ty o herbicydzie selektywnym, ale nie od dziś prezentujesz
    nieumiejętność czytania ze zrozumieniem. Łajzo :-)