  • 1. Data: 2012-04-14 13:50:28
    Temat: Jak sie wykancza elewacje?
    Od: Lucky <l...@n...ocm>

    Bo juz zglupialem. Wczesniej myslalem, ze styro + klej + siatka + klej.
    I co na to aby miec kolor i aby chronic styro? Jeden znajomy mi mowil,
    ze mozna do ostatniej warstwy kleju dodac kolor i jest ok. Gdzies
    czytalem o tynkach a jeszcze w innym miejscu o malowaniu. Jakie sa
    mozliwosci?

  • 2. Data: 2012-04-14 19:32:52
    Temat: Re: Jak sie wykancza elewacje?
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Lucky napisał:
    > Jakie sa mozliwosci?

    tynk cienkowarstwowy na zagruntowany klej.

  • 3. Data: 2012-04-15 01:26:23
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Lucky" <l...@n...ocm> wrote in message
> [...]
    > mozna do ostatniej warstwy kleju dodac kolor i jest ok. Gdzies czytalem o
    > tynkach a jeszcze w innym miejscu o malowaniu. Jakie sa mozliwosci?

    Do tynku dostaniesz grunt w odpowiednim kolorze.

  • 4. Data: 2012-04-15 12:52:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Lucky" <l...@n...ocm> wrote in message
    >
    > Do tynku dostaniesz grunt w odpowiednim kolorze.

    hm... o co ci chodzi? :)

    Uściślając...

    na warstwę kleju przed układaniem tynku należy dać grunt.

    grunt sie zamawia wraz z tynkiem z odpowiedniej kolorystyce.

  • 5. Data: 2012-04-15 13:35:19
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 14 kwietnia 2012 13:50:28 UTC+2 użytkownik Lucky napisał:
> [...]
    > ze mozna do ostatniej warstwy kleju dodac kolor i jest ok. Gdzies
    > czytalem o tynkach a jeszcze w innym miejscu o malowaniu. Jakie sa

    Musialbys miec naprawde niezlego fachowca zeby polozyl ten klej tak estetycznie zeby
    wygladalo to tak dobrze jak nawet slabo polozony tynk cienkowarstwowy :) Malowanie
    kleju (tudziez barwienie go czyms) to taka wyjatkowo budzetowa wersja elewacji jak
    juz gryziesz suchy chleb i nie masz pieniedzy na takie bajery jak tynk :)
    pozdr.

    --
    Adam