  • 11. Data: 2012-10-24 22:05:30
    Temat: Re: Jak u Was idzie grzanie domu :)
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "ceownik" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:k670i6$n27$1@node1.news.atman.pl...
    > na dzień w ciągu ostatniego tygodnia to 1,2m3 - także grzanie domu za 3zł

    1,5m3 to mi dziennie "idzie" na podgrzanie wody i gotowanie na kuchni
    gazowej. :-)

  • 12. Data: 2012-10-24 22:21:23
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "nom" <n...@u...gazeta.pl> wrote in message

    > Użytkownik "ceownik" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > 1,5m3 to mi dziennie "idzie" na podgrzanie wody i gotowanie na kuchni
    > gazowej. :-)

    Też mi się to wszystko wydaje zaniżone :-)

  • 13. Data: 2012-10-24 23:42:54
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > 1,5m3 to mi dziennie "idzie" na podgrzanie wody i gotowanie na kuchni
    > gazowej. :-)

    u mnie poza sezonem grzewczym szło 2m3/dobe na gotowanie i cwu
    po zainstalowaniu odzysku ciepła spadło do 1,48
    po wymianie pieca - 1,32

    a teraz prawie juz mam uruchomiony solar, tyle ze ustawienie dach mam
    "letnie" wiec teraz cudów nie bedzie, bo kąt padania paskudny.

    b.

  • 14. Data: 2012-10-25 00:17:59
    Od: "ceownik" <c...@w...pl>

    > Też mi się to wszystko wydaje zaniżone :-)

    Co zaniżone? :) Przecież jeszcze zimy nie ma i w dzień mamy po 12*C a nocy z
    5*C, to 1,2m3 które mi leci codzień to zaniżone?

  • 15. Data: 2012-10-27 23:42:07
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > a teraz prawie juz mam uruchomiony solar, tyle ze ustawienie dach mam
    > "letnie" wiec teraz cudów nie bedzie, bo kąt padania paskudny.

    Mysle, ze max 10% na niekorzysc zima.

    Pozdro.. TK

  • 16. Data: 2012-10-28 00:09:58
    Od: "ceownik" <c...@w...pl>

    No i jak teraz idzie spalanie Panowie gazownicy? :) No chyba, że dalej
    niektórzy "jadą" na energii mieszkańców i słoneczku :) Pozostaje czekać na
    pierwsze mrozy :)

    No i przy okazji mam pytanie: czy konieczne jest serwisowanie kotła po pół
    roku użytkowania (sama zima na ogrzewanie, w lato nie grzał wody użytkowej)?
    Mam Vitodens 100-W i przegląd wyjdzie pewno koło 300zł. Jeśli trzeba to
    zrobię to, ale czynności z książeczki nie wyglądają na jakieś super-fachowe.
    Na pewno przydałoby się wyczyścić wymiennik i może sam się za to wezmę..

  • 17. Data: 2012-10-28 14:14:46
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "ceownik" <c...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > trzeba to zrobię to, ale czynności z książeczki nie wyglądają na jakieś
    > super-fachowe. Na pewno przydałoby się wyczyścić wymiennik i może sam się

    Wielu czyści samemu ale trzeba mieś smkałkę techniczną i zdolności manualne.
    Znam takiego jednego, że za co się weźmie to popsuje. Prawie każdą nakrętkę
    tak dokręci, że urwie gwint

  • 18. Data: 2012-10-28 17:02:47
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    > Mysle, ze max 10% na niekorzysc zima.

    chyba ty masz max 10%. Ja mam ustawiony dach czyli solar na wschód z
    nachyleniem 20st. Czarna d..pa a nie 10% -)

    b.

  • 19. Data: 2012-10-28 21:07:28
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > chyba ty masz max 10%. Ja mam ustawiony dach czyli solar na wschód z
    > nachyleniem 20st. Czarna d..pa a nie 10% -)

    Eeeee, no tego wschodu nie wzialem pod uwage. :-)

    Pozdro.. TK

  • 20. Data: 2012-11-04 21:32:11
    Od: "Plumpi" <p...@p...pl>

    Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości

    > "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > 19 stopni powiadasz :-) To ty terror w domu prowadzisz :-)
    > Ja mam 23 :-)

    To zależy od przyzwyczajenia.
    Ja np. nie mogę usnąć jak mam temperaturę wyższą jak 19-20'C
    Przy 22'C to już chodzę po domu w krótkich spodenkach i w koszulce z krótkim
    rękawem.
    23'C to już dla mnie zbyt ciepło.

    Ale mam znajomego, który przy temperaturze 25'C ubiera się w gruby sweter, a
    normalna temperatura dla niego w domu to 28'C.