  • 1. Data: 2012-10-08 11:13:41
    Temat: Jak zabezpieczyć płytki na tarasie ?
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    Niestety na płytkach na tarasie nad wiatrołapem pojawiła mi rysa.
    Nie wiem jak głębokie jest pęknięcie ale wypadało by je jakoś
    zabezpieczyć - płytki to klinkier Paradyż.

    Pytanie czym to zrobić - tak by zbytnio nie pobrudzić płytek ?

  • 2. Data: 2012-10-08 11:21:55
    Temat: Re: Jak zabezpieczyć płytki na tarasie ?
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Radek D" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zabezpieczyć - płytki to klinkier Paradyż.
    >
    > Pytanie czym to zrobić - tak by zbytnio nie pobrudzić płytek ?

    Może zalać żywicą poliestrową? Ma rozszerzalność większą niż beton czy
    ceramika więc powinna dobrze uszczelnić.

    Marek