  • 11. Data: 2009-03-16 16:46:57
    Temat: Re: Jaka kolejność prac
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 16 Mar 2009 14:48:58 +0100, Adam napisał(a):

    > O cholera, a ja robiłem podbitkę podczas deskowania dachu, przed położeniem
    > dachówki nawet ;) Ale podbitka działa, i nawet wygląda ładnie ;)

    Masz ściane 1W?

    --
    best regards,
    scream

  • 12. Data: 2009-03-16 18:09:28
    Od: "Tim" <q...@q...pl>

    > Masz ściane 1W?

    ja mam 3W i tez robilem najpierw podbitke
    (w lutym dekarze mniej biora za metr biezacy)

    Pozdrawiam
    Tim

  • 13. Data: 2009-03-16 19:04:43
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 16 Mar 2009 19:09:28 +0100, Tim napisał(a):

    > ja mam 3W i tez robilem najpierw podbitke
    > (w lutym dekarze mniej biora za metr biezacy)

    No dobrze, przy ścianie 3W i 1W zgoda, da sie zrobic podbitke przed tynkiem
    zewnetrznym. Ale wiekszosc osob buduje jednak 2W i radzenie im zrobienia
    podbitki przed ociepleniem moze potem gorzko ich kosztowac :)

    --
    best regards,
    scream