  • 1. Data: 2009-07-04 11:02:03
    Temat: Jaka lodówka z NO FROST
    Od: "JarY" <j...@g...pl>

    Witam
    Jaką lodówke wybrać z NO FROST , jakiej firmy polecacie, a jakiej firmy
    unikac. Kwota w granicy 1700-1800 zł.
    Z gory dziekuje za odpowiedz

  • 2. Data: 2009-07-05 18:14:55
    Temat: Re: Jaka lodówka z NO FROST
    Od: rafuls <r...@g...com>

    On 4 Lip, 13:02, "JarY" <j...@g...pl> wrote:
    > Witam
    > Jaką lodówke wybrać z  NO FROST , jakiej firmy polecacie, a jakiej firmy
    > unikac. Kwota w granicy 1700-1800 zł.
    > Z gory dziekuje za odpowiedz

    posiadam elektroluxa od ponad 2 lat i sprawdza sie super, w miare
    cicha i dobra klasa energetyczna
    i tak tu pewnie kazdy chwalic bedzie swoja
    znajomi posiadaja samsunga i rowniez pozytyw

    powodzenia w wybieraniu

  • 3. Data: 2009-07-06 10:01:55
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rafuls" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
> [...]
    > cicha i dobra klasa energetyczna
    > i tak tu pewnie kazdy chwalic bedzie swoja
    > znajomi posiadaja samsunga i rowniez pozytyw

    LIEBHERR

    Pzdr
    J23

  • 4. Data: 2009-07-06 12:23:03
    Od: "Pawel" <p...@w...edu.pl>

    Jak szukałem lodówki nie myślałem że będe miał Szajsunga .... ale znalazłem
    fajną promocje i mogę pwoiedzieć że polecam. Samsung wcale nie robi złych
    lodówek.
    ( Brat ma Candy - i jak mówi nigdy wiecej ) .

    pzdr
    Paweł

  • 5. Data: 2009-07-07 12:38:24
    Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>

    JarY wrote:
    > Jaką lodówke wybrać z NO FROST , jakiej firmy polecacie, a jakiej firmy
    > unikac. Kwota w granicy 1700-1800 zł.

    Mamy Siemensa i jest bardzo glosny.

  • 6. Data: 2009-07-08 06:06:22
    Od: "MarekG" <m...@a...pulawy.pl>

    > Witam
    > Jaką lodówke wybrać z NO FROST , jakiej firmy polecacie, a jakiej firmy
    > unikac. Kwota w granicy 1700-1800 zł.
    > Z gory dziekuje za odpowiedz
    my kupiliśmy BOSCHa
    pracuje od kilku miesięcy i jest ok
    troszkę mruczy ale to normalne w lodówkach.