  • 51. Data: 2011-04-30 18:17:36
    Temat: Re: Jaka maszynka do miesa i dlaczego ?
    Od: " THX" <j...@N...gazeta.pl>

    Mniej więcej tak, jak Ford Granada...

    -----

    > Bo od lat działa, działa, działa.

  • 52. Data: 2011-04-30 18:19:29
    Od: " THX" <j...@N...gazeta.pl>

    To zupełnie na odwrót, niż moja pralka i sokowirówka ;-)

    -----

  • 53. Data: 2011-05-01 11:31:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Gdy się potrafi samemu, to ma się wszystko, co się lubi.
    >
    > Dawać komuś 20 zł za jednorazowe naostrzenie sitka i noża (która to
    > czynność zajmuje najwyżej kilkadziesiąt sekund) to marnowanie
    > pieniędzy. W moim przypadku wiąże się to także z wyjazdem do miasta.
    > Po co, kiedy umiem sama naostrzyć i to na miejscu, w dowolnym
    > momencie.

    jak rzadko sie z tobą zgodzę...

    dokładnie tak samo ostrzę sitko i noże

    papier do metalu gładka powierzchnia i woda...

  • 54. Data: 2011-05-01 17:08:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 30 Apr 2011 18:17:36 +0000 (UTC), THX napisał(a):

    > Mniej więcej tak, jak Ford Granada...

    Noo... Dwa lata temu sprzedałem, z tego co wiem dalej jeździ ;)

    --
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 55. Data: 2011-05-02 14:16:57
    Od: " THX" <j...@N...gazeta.pl>

    W niektórych markach maszynek są noże samoostrzące.
    BTW jak to działa?

    -----