  • 1. Data: 2013-01-09 02:04:21
    Temat: Jaka papryka?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    W szale przedwiosennym już nakupiłam różności paprykowych, w różnych
    miejscach - a że opisy odmian są niezbyt dokładne, stąd obfitość zakupowa.
    No wiem, głupi to system, ale wszystko wypróbuję.

    No a potrzebuję, żeby owoce były:
    - nie za długie albo kuliste i kompaktowe czyli niewielkie lub drobne (cel
    nadrzędny oprócz bieżacej konsympcji - sporządzenie z nich antipasti, a to:
    nadzianie serkiem i zalanie oliwą w słoiku plus pasteryzacja)
    - nie słodkie, a raczej średnio lub dosyć ostre (żeby trochę kapsaicyny w
    nich zostało jednak, mimo zalania oliwą)

    Czy ktoś poleciłby konkretną, wypróbowaną przez siebie odmianę/odmiany?

    --
    XL