  • 1. Data: 2011-03-29 18:46:33
    Temat: Jaka szyba?
    Od: "Maria" <M...@M...pl>

    Zbite drzwiczki szklane do szafki dziecka, wymiar ok. 500x 1200x4 mm, kolor
    ciemny grafit. Chcę dorobić, ale szklarze proponują mi grafit, który wcale
    nie jest ciemny, ale b. jasny! Jakie to powinno być szkło, żeby b. słabo
    było widać zawartość szafki, czyli taki b. ciemny grafit. Są jakieś nazwy
    takich szyb?

  • 2. Data: 2011-03-29 19:58:31
    Temat: Re: Jaka szyba?
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-29 20:46, Maria pisze:
> [...]
    > który wcale nie jest ciemny, ale b. jasny! Jakie to powinno być szkło,
    > żeby b. słabo było widać zawartość szafki, czyli taki b. ciemny grafit.

    Zwykla szyba plus folia samochodowa?

    Pozdro

    Maseł

  • 3. Data: 2011-03-30 12:31:56
    Od: Hanka <c...@g...com>

    On 29 Mar, 20:46, "Maria" <M...@M...pl> wrote:
    > czyli taki b. ciemny grafit. Sa jakies nazwy
    > takich szyb?

    Moze chodzi o antisol.
    Taki jak tu:

    http://motoallegro.pl/polka-szklana-6-mm-antisol-bra
    z-czarny-grafit-i1429520861.html

  • 4. Data: 2011-03-30 17:13:27
    Od: "Maria" <M...@M...pl>

    > Moze chodzi o antisol.
    > Taki jak tu:
    >
    > http://motoallegro.pl/polka-szklana-6-mm-antisol-bra
    z-czarny-grafit-i1429520861.html

    Dzieki, o wlasnie o taki czarny antisol mi chodzilo! Wielkie dzieki za
    namiar nazwy! :)

  • 5. Data: 2011-03-30 20:42:26
    Od: Hanka <c...@g...com>

    On 30 Mar, 19:13, "Maria" <M...@M...pl> wrote:
    > Dzieki, o wlasnie o taki czarny antisol mi chodzilo! Wielkie dzieki za
    > namiar nazwy! :)

    :)

  • 6. Data: 2011-03-31 11:20:35
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Tak czy inaczej daj szybę do zahartowania (i przy okazji mogą przyciemnić).
    Zauważyłeś, że w takiej tandetnej Ikei nie ma w ogóle niehartowanego szkła?

    -----