    From: Bbjk <b...@q...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Jaka to roślina?
    Date: Mon, 04 Jan 2010 08:50:21 +0100

    Witajcie w Nowym Roku. Wróciłam właśnie z wyprawy w cieplejsze rejony i
    porządkuję zdjęcia. W południowej Portugalii spotkaliśmy roślinę, której
    nie znam, ani nie mogę zidentyfikować, czy ktoś pomoże?
    Jest to kilkumetrowej wysokości krzew o zdrewniałym pniu, liście ma
    podobne do fikusa, lecz mniej sztywne, ogromne kwiaty, których średnica
    dochodzi do 30 cm, lekko pachną wanilią. Do wnętrza kwiatu włożyłam
    długopis do zdjęcia, by pokazać proporcje.
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/889610003c51c537
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2b920b22553a4fc1
    .html

    Życzę Wam bujnych ogrodów, pełnych pachnących, kolorowych kwiatów,
    słodkich, soczystych owoców, jędrnych warzyw, krzepkich sadzonek,
    prężnych drzewek, a wszystko to ma być zdrowiutkie, plenne i dorodne.
    Jako i Wy sami :)
    --
    Basia