  • Data: 2011-11-13 16:23:22
    Temat: Jakas sensowna stacja pogodowa
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie dobrzy ludzie.
    Chciałbym kupić stację pogodową, taką co to potrafiłaby wyliczać średnią
    temperaturę z dowolnego okresu i notować najniższą i najwyższą temp. Czy
    ktoś mógłby polecić coś w tym typie? Na allegro szukam, ale są różniste
    - tylko takich wyliczających średnią temp nie mogę namierzyć. Może źle
    szukam... :-).

    Byłbym wdzięczny za pomoc. No i żeby mnie nie zrujnowała finansowo :-).
    Jakieś sto- sto pięćdziesiąt złociszy, to mogę dać, gdyby więcej, to
    musiałaby mieć już coś ekstra, wtedy bym może rozważył.

    pozdrawiam
    Robert G.