  • 11. Data: 2009-09-08 19:56:27
    Temat: Re: Jaki transformator do halogenow?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:h86c6t$v94$1@news.dialog.net.pl...

    > Maniek dlatego ja kupuje wszedzie halogeny ale na 220V, nie ma problemu z
    > transformatorem :)

    Ale maja krotsza zywotnosc, sa drozsze i swiatlo chyba jednak troche inne.
    :-)

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2009-09-09 20:17:29
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Ale maja krotsza zywotnosc, sa drozsze i swiatlo chyba jednak troche inne.
    Żywotność mają zbliżoną, światło takie same, i są tańsze bo nie kupujesz
    trafo.

    --
    -----
    Pozdr

  • 13. Data: 2009-09-09 21:26:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    JanuszK wrote:

    > Maniek dlatego ja kupuje wszedzie halogeny ale na 220V, nie ma
    > problemu z transformatorem :)

    generalnie halogeny z trafo elektronicznym mają dłuższą trwałość. co wynika
    z warunków zasilania oraz konstrukcji samego żarnika.