  • 1. Data: 2011-05-12 17:02:24
    Temat: Jakie odmiany winorośli u nas sadzić?
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Chcę posadzić kilka krzewów winorośli ciemnej i jasnej (głównie na wino).
    Jakie odmiany radzicie wybrać na nasz klimat (konkretnie okolice Jaworzna).
    Jacek

  • 2. Data: 2011-05-12 18:05:14
    Temat: Re: Jakie odmiany winorośli u nas sadzić?
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    > Chcę posadzić kilka krzewów winorośli ciemnej i jasnej (głównie na wino).
    > Jakie odmiany radzicie wybrać na nasz klimat (konkretnie okolice
    > Jaworzna).
    > Jacek

    Tutaj odpowiedzą amatorzy i miłośnicy
    Tam odpowiedzą zaawansowani:
    http://www.winogrona.org/index.php?title=Strona_g%C5
    %82%C3%B3wna
    A tam odpowiedzą fachowcy:
    http://www.winnica.golesz.pl/

    Pozdrawiam zasadniczo
    skryba

  • 3. Data: 2011-05-13 08:43:05
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 12 May 2011 19:02:24 +0200, Jacek napisał(a):

    > Chcę posadzić kilka krzewów winorośli ciemnej i jasnej (głównie na wino).
    > Jakie odmiany radzicie wybrać na nasz klimat

    Stare.
    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

  • 4. Data: 2011-05-13 17:45:53
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    Glubok na wino.Sok tak czerwony,ze wszystkie smieci z żył wypłucze,
    ania zawału,ani miażdżycy,po nim.Nawet pamięć nie zawiedzie i nie zapomnisz
    napić się wina o godz.20 i 10 minut
    Pozdrawiam.Mirzan

  • 5. Data: 2011-06-08 07:04:28
    Od: "Ponury" <k...@o...pl>

    > Glubok na wino.Sok tak czerwony,ze wszystkie smieci z żył wypłucze,
    > ania zawału,ani miażdżycy,po nim.Nawet pamięć nie zawiedzie i nie
> [...]
    Trzeci rok próbuję na działce posadzić winorośl :-(
    Za każdym razem wymarza...
    W zeszłym roku posadziłem Izę,Ontario i Red Swenson i co? Pięknie
    przetrzymały zimę odbiły na wiosnę i przyszedł Maj !
    Red Swenson troszeczkę się podniósł.
    Winorośl sadzę w różnych miejscach na działce bo chcę wyczuć gdzie możnaby
    ją prowadzić w większej ilości.
    Gdybym miał bliżej na działkę i je okrył...
    Za Twoją radą zakupiłem Gołuboka 3 szt. Posadzę i teraz będę pamiętał o
    zimnej Zośce! ;-)

    Pozdrawiam z nadzieją na pełne bukłaczki wińska!

    Jacek

  • 6. Data: 2011-06-08 08:10:21
    Od: "Ponury" <k...@o...pl>

    > Za Twoją radą zakupiłem Gołuboka 3 szt. Posadzę i teraz będę pamiętał o
    > zimnej Zośce! ;-)

    Właśnie kurier dostarczył piękne, choć zmaltretowane sadzonki!
    Ooo! Widać,że cosik z winka będzie!

    Pozdrawiam radośnie!
    Sobota będzie moja!

    Jacek