  • 41. Data: 2010-12-29 00:03:40
    Temat: Re: Jakiego kleju użyć?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Dec 2010 00:55:52 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Ludzie będą widzieć (...).
    > A o właścicielu to dopiero sobie pomyślą (...)

    No tak - co ludzie zobaczą, co ludzie pomyślą, to musi być Twój życiowy
    priorytet.
    A może Ewa po prostu nie ma ochoty uganiać się za głupią ramką i zwisa jej,
    co ludzie...?

  • 42. Data: 2010-12-29 00:26:44
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-12-29 01:03, Ikselka pisze:

> [...]
    > priorytet.
    > A może Ewa po prostu nie ma ochoty uganiać się za głupią ramką i zwisa jej,

    Ja tylko próbuję ją przekonać do niepopełnienia błędu.

    Bo raz że Ewa jednak ma ochotę uganiać się za ramką, bo klejenie jej
    będzie procesem droższym i wymagającym dużo więcej zachodu niż wymiana.

    Skleić to dobrze to będzie problem - polecane tu już kleje
    cyjanoakrylowe (czyli kropelka i inne takie super-gluty) to złe kleje do
    tego rodzaju plastiku. Kleją słabo (a powierzchnia klejenia pewnie
    będzie tam niewielka), potem to pęknie i tablica zgubiona.

    Są firmy które profesjonalnie robią takie rzeczy - trzeba szukać pod
    hasłem "spawanie plastiku", ale tam to jest jakaś mocno zaawansowana
    chemia i procesy klejenia na gorąco. Wtedy to trzyma jak przed klejeniem.

    Jak komuś zwisa co ludzie, to tym bardziej należy zrobić dwie dziurki w
    tablicy i przykręcić bezpośrednio tablicę bez żadnej ramki. Wtedy
    tablica nie dość że nigdy nie wypadnie, to jeszcze nie ukradną jej tak
    łatwo.

    W ogóle te ramki to jakiś chory pomysł. Tablice wymienia się raz na
    kilka lat, a ramka to twór taki jakby co najmniej każdego dnia po
    zaparkowaniu każdy zabierał te tablice do domu :)

  • 43. Data: 2010-12-29 00:57:31
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Dec 2010 01:26:44 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

> [...]
    > tablicy i przykręcić bezpośrednio tablicę bez żadnej ramki. Wtedy
    > tablica nie dość że nigdy nie wypadnie, to jeszcze nie ukradną jej tak

    Otóż to - całe lata jeździliśmy z tak umocowaną tablicą :-)

  • 44. Data: 2010-12-29 05:54:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No tak - co ludzie zobaczą, co ludzie pomyślą, to musi być Twój życiowy
    > priorytet.
    > A może Ewa po prostu nie ma ochoty uganiać się za głupią ramką
    > i zwisa jej, co ludzie...?

    Czy to jakiś przejaw solidarności między kobietami? :-)

  • 45. Data: 2010-12-29 08:56:50
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2010-12-29 06:54, Pszemol pisze:

    > Czy to jakiś przejaw solidarności między kobietami? :-)

    Nie nie, ja się nie podpisuję. Też bym podjechała po nową.

    Też Ewa

  • 46. Data: 2010-12-29 09:11:59
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Pewnego ślicznego dnia medea dokonał/a produkcji posta :

    > Nie nie, ja się nie podpisuję. Też bym podjechała po nową.

    Zwłaszcza, że cynanopam kosztuje mniej więcej podobnie jak nowa ramka pod
    tablicę ;)

    JoAsienka **gg 1489928
    Człowiek staje się mądry z wiekiem.
    Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

  • 47. Data: 2010-12-29 09:30:24
    Od: Robson <r...@...pl>

    Nie pomyslales, ze dealer to jej kochanek/maz/ojciec/syn? ;)

  • 48. Data: 2010-12-29 10:38:59
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 29 Dec 2010 10:11:59 +0100, JoAsienka wrote:
    >Pewnego ślicznego dnia medea dokonał/a produkcji posta :

    >Zwłaszcza, że cynanopam kosztuje mniej więcej podobnie jak nowa ramka pod
    >tablicę ;)

    Dobry klej sie w domu przyda .. tylko ze on dlugo stac nie moze, a
    klejenie plastikow daje takie sobie rezultaty.

    J.

  • 49. Data: 2010-12-29 10:50:18
    Od: "jasiek" <j...@p...fm>

    . Co prawda z tej grupy
    > dowiedziałem się, że bardziej kreatywnym sposobem zastąpienia uszkodzonej
    > opony będzie obwiązanie felgi wężem ogrodowym,

    No mistrzostwo świata, :D

    pozdro

  • 50. Data: 2010-12-29 11:31:32
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>