  • 71. Data: 2010-12-30 10:40:15
    Temat: Re: Jakiego kleju użyć?
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Dawid <m...@n...pl> napisał(a):

    >Te ramki są tak tanie i niekiedy darmowe, że naprawdę nie mam pojęcia
    >po co kombinacje z drutem.Nawet kleić się nie opłaca.

    oczywiscie , uwaga byla ogolna, nieodnoszaca sie do konkretnego
    przykladu drutu i ramki, chociaz czasami wiele rzeczy mozna zrobic szybciej
    i co wazne, nie gorzej, samemu, niz jezdzac do serwisu

  • 72. Data: 2010-12-30 10:58:40
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2010-12-30 11:40, Przesmiewca pisze:

    > oczywiscie , uwaga byla ogolna, nieodnoszaca sie do konkretnego
    > przykladu drutu i ramki, chociaz czasami wiele rzeczy mozna zrobic szybciej
    > i co wazne, nie gorzej, samemu, niz jezdzac do serwisu

    Bez wychodzenia z domu i jeszcze możesz zaszpanować :-)
    http://allegro.pl/ramka-ramki-pod-tablice-z-twoim-na
    pisem-reklama-i1385795345.html
    Nie moje niestety.

  • 73. Data: 2010-12-30 14:50:56
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 Dec 2010 10:30:06 +0100, Przesmiewca napisał(a):

    > i slusznie; poza tym samochod to nie obrazek na scianie, ze
    > ma wisiec ladny

    Ma służyć do jeżdżenia i do tego mi służy.

  • 74. Data: 2010-12-30 14:51:22
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 Dec 2010 10:32:24 +0100, Przesmiewca napisał(a):

    > samochod to rzecz uzytkowa, ma ulatwiac zycie a nie byc sztuka dla sztuki
    > ale niektorym sie myli i samochod dla nich jest przedluzeniem ich ego
    > (najczesciej przerosnietego)

    Gorzej, kiedy je zastępuje :-PPP

  • 75. Data: 2010-12-30 14:52:27
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 Dec 2010 11:11:49 +0100, Dawid napisał(a):

> [...]
    > Te ramki są tak tanie i niekiedy darmowe, że naprawdę nie mam pojęcia
    > po co kombinacje z drutem.Nawet kleić się nie opłaca.

    Specjalnie jechać też się nie opłaca - ramka jest za tania, aby się paliwo
    zwróciło ;-)

    A tak serio - drut jest moniejszy, po prostu.

  • 76. Data: 2010-12-31 09:17:52
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > Zajeło mi to (na mrozie) kilka minut, wliczając czas na poszukiwanie
    > śrubokręta, bo przygotowany zostawiłąm w kuchni na stole :-)

    A ja połamaną ramkę po prostu wywaliłem i za pomocą trzech wkrętów
    samowiercących przykręciłem tablicę bezpośrednio do zderzaka. Tylko to
    dość stary samochód z porządnym, niemalowanym zderzakiem.

    --
    Grzexs

  • 77. Data: 2010-12-31 09:47:01
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-12-28 15:17, Ewa pisze:
> [...]
    4,3g,blister.html

    > Bardzo dziękuję i pozdrawiam

    Pozdrawiamy i czekamy na pytanie: czym skleić ramkę gdy cyjanoakryl puścił?

    Profesjonalnie, to powinnaś oddać ramkę do analizy chemiczej, żeby określić
    skład materiału. A potem dobrać właściwy klej. Myślę że najlepiej zrobi to
    jakiś specjalistyczny instytut. Są też zakłady zajmujące się spawaniem
    plastików na gorąco. Jeszcze szpachla, lakier i nie będzie śladu.

  • 78. Data: 2010-12-31 09:52:00
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-12-28 23:39, to pisze:

    > Szmaty lepiej nadają się do obwiązania nimi felgi. Co prawda z tej grupy
    > dowiedziałem się, że bardziej kreatywnym sposobem zastąpienia uszkodzonej
    > opony będzie obwiązanie felgi wężem ogrodowym, ale szmaty też się powinny
    > nadać.

    Wiemy, wiemy - już miesiącami nie możesz wyjść z podziwu i ciągle to komunikujesz.
    Sposób bardzo kreatywny. Niekoniecznie dobry, ale kreatywny na pewno.

  • 79. Data: 2010-12-31 09:59:10
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-12-29 01:03, Ikselka pisze:

    > No tak - co ludzie zobaczą, co ludzie pomyślą, to musi być Twój życiowy
    > priorytet.
    > A może Ewa po prostu nie ma ochoty uganiać się za głupią ramką i zwisa jej,
    > co ludzie...?

    Klej też trzeba kupić. Dodam jeszcze że klejone powierzchnie (poza kwestią samej
    odpowiedniści kleju) powinny być czyste, suche i odtłuszczone. Więc jeszcze coś
    co odtłuszczania by się przydało, na przykład benzyna ekstrakcyjna. Powierzchnie
    trzeba dobrze docisnąć. Dlatego ramkę trzeba zdjąć, wymyć. Pewnie zabrać do domu.

    Ale nic to - przecież zaoszczędzi sobie trudu "uganiania się za głupią ramką"!

  • 80. Data: 2010-12-31 10:00:06
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-12-29 01:57, Ikselka pisze:

    > Otóż to - całe lata jeździliśmy z tak umocowaną tablicą :-)

    Ba! Kiedyś to w ogóle nie było ramek i ww sposób był jedyny.