  • 1. Data: 2011-07-20 17:04:50
    Temat: Jałowiec skalny - do odratowania ?
    Od: Tomek <t...@g...com>

    Witam, jakie są szanse na odratowanie jałowca ze zdjęcia ? Będę
    wdzięczny za ewentualne informacje w jaki sposób postępować z rośliną
    w takim stanie.

    http://www.flickr.com/photos/65455456@N04/5957884077
    /

    Pozdrawiam, Tomek

  • 2. Data: 2011-07-20 22:22:24
    Temat: Re: Jałowiec skalny - do odratowania ?
    Od: "Marex" <m...@g...pl>

    Tomek <t...@g...com> napisał(a):

    > Witam, jakie s=B1 szanse na odratowanie ja=B3owca ze zdj=EAcia ? B=EAd=EA
    > wdzi=EAczny za ewentualne informacje w jaki spos=F3b post=EApowa=E6 z
    ro=B6=
    > lin=B1
    > w takim stanie.
    >
    > http://www.flickr.com/photos/65455456@N04/5957884077
    /

    > Pozdrawiam, Tomek

    To zasługa wilgoci jaka panuje i obecnie.Jest to choroba grzybowa(nie
    wypowiadam sie jaka !) U mnie Skyrocety - też cos podobnego maja od ub.roku.
    Opryskiwałem Aliette dwa razy, w tym roku Bravo 500SL, Tyle, że stan nie
    pogarsza sie widocznie, ale dobrze(poprawy) też nie widzę. Na dodatek znowu
    mamy okropną wilgotność, która generuje kolejne grzybowe zarazy. W tym
    sezonie padły mi już dwa różaneczniki.Oby to nie Fytoftyroza.. .Poza tym
    cierpią na takie schorzenia jałowce irlandzkie .Nie mogę teraz praktycznie
    opryskiwać , bo prawie codziennie pada, burze.. w naszym łódzkim regionie
    Pozdrawia~M