  • 1. Data: 2009-01-15 01:41:31
    Temat: Kafelkowanie podłogówki
    Od: "kiki" <...@...c>

    Szybkie 3 pytania

    PYT 1..
    Podczas kładzenia kafli w łazience na podłodze na ogrzewaniu podłogowym:

    1. Wyłączamy podłogówkę zupełnie?
    2. Włączamy na maxa?
    3. Ustawiamy na połowę?
    4. A może ma być tylko letnia?

    ==
    PYT 2.
    Jakim klejem kleimy? Ceresit CM-17 ?

    PYT 3.
    Kiedy nam wolno kręcić ogrzewaniem podłogowym po położeniu kafli? Po ilu
    dniach?

  • 2. Data: 2009-01-15 08:03:51
    Temat: Re: Kafelkowanie podłogówki
    Od: "Paszek" <a...@i...pl>

    Użytkownik "kiki" <...@...c> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > PYT 1..
    > Podczas kładzenia kafli w łazience na podłodze na ogrzewaniu podłogowym:
    >
    > 1. Wyłączamy podłogówkę zupełnie?
    > 2. Włączamy na maxa?
    > 3. Ustawiamy na połowę?
    > 4. A może ma być tylko letnia?
    > wylacz calkowicie

    > ==

    > PYT 2.
    > Jakim klejem kleimy? Ceresit CM-17 ?
    > kleilem glazurnikiem elastycznym jakies 70m i jest ok

    > PYT 3.
    > Kiedy nam wolno kręcić ogrzewaniem podłogowym po położeniu kafli? Po ilu
    pozdr...

  • 3. Data: 2009-01-15 09:51:52
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 15 Jan 2009 02:41:31 +0100, kiki napisał(a):

    > PYT 1..
    > Podczas kładzenia kafli w łazience na podłodze na ogrzewaniu podłogowym:

> [...]

    5. Zostawiamy tak jak jest teraz, czyli pewnie ani na minimum, ani na
    maximum.

    > PYT 2.
    > Jakim klejem kleimy? Ceresit CM-17 ?

    Ceresit CM16, CM17, Atlas Plus, Mapei P9

    > Kiedy nam wolno kręcić ogrzewaniem podłogowym po położeniu kafli? Po ilu
    > dniach?

    Niewielkie zmiany temperatury sa dopuszczalne caly czas, natomiast po
    tygodniu bedziesz mial juz pewnosc ze klej dobrze związał z podłożem i
    bedziesz mogl robic co bedziesz chcial.

    --
    best regards,
    scream

  • 4. Data: 2009-01-15 10:59:59
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > 5. Zostawiamy tak jak jest teraz, czyli pewnie ani na minimum, ani na
    > maximum.

    Tez mnie to czeka - czyli jesli bede kladl powiedzmy w maju i ogrzewanie
    bedzie wylaczone - to nei wlaczac - tak ?

    Ale wczesniej (np teraz) mam cala plyte podlogowki dobrze wygrzac - jesli
    cos ma peknac to teraz - tak ?

    Pozdrawiam

    Kane

  • 5. Data: 2009-01-15 11:26:23
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 15 Jan 2009 11:59:59 +0100, Kane napisał(a):

> [...]

    Tak.

    > Ale wczesniej (np teraz) mam cala plyte podlogowki dobrze wygrzac - jesli

    Tak.

    --
    best regards,
    scream

  • 6. Data: 2009-01-15 12:21:53
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    kiki pisze:
    > Szybkie 3 pytania
    >
    > PYT 1..
    > Podczas kładzenia kafli w łazience na podłodze na ogrzewaniu podłogowym:

> [...]

    ja dalem na przy kladzeniu 20 st.
    po 24 h ustawilem na 35

    > ==
    > PYT 2.
    > Jakim klejem kleimy? Ceresit CM-17 ?

    mapei P-9

    > PYT 3.
    > Kiedy nam wolno kręcić ogrzewaniem podłogowym po położeniu kafli? Po ilu
    > dniach?

    j.w