  • 1. Data: 2009-04-27 07:26:07
    Temat: Kamień polny
    Od: "Paweł Stec" <s...@w...pl>

    Witam,
    zacząłem kopać fundamenty pod domek gospodarczy i okazało się, że mam prawie
    6 sporych kamieni do wykopania. Szukam lokalnie jakiegoś sprzęty, ale może
    macie jakieś pomysły jak wydobyć takie kamienie. Wielkość: ok
    50cmx80cmx100cm każdy

    Paweł

  • 2. Data: 2009-04-27 07:37:52
    Temat: Re: Kamień polny
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Paweł Stec pisze:
> [...]
    > 6 sporych kamieni do wykopania. Szukam lokalnie jakiegoś sprzęty, ale może
    > macie jakieś pomysły jak wydobyć takie kamienie. Wielkość: ok

    jakbyś mieszkał na śląsku to połowa emerytów ma pochowany dynamit na
    takie okazje ;)
    bum i po sprawie

    michal

  • 3. Data: 2009-04-27 07:42:13
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > 6 sporych kamieni do wykopania. Szukam lokalnie jakiegoś sprzęty, ale może
    > macie jakieś pomysły jak wydobyć takie kamienie. Wielkość: ok
    > 50cmx80cmx100cm każdy

    Piekna sprawa! bedziesz mial super ozdoby na dzialce.
    Powinna to ruszyc kazda koparka z odpowiednio duza lyzka,
    lub ladowarka.

    pozdrawiam
    pluton

  • 4. Data: 2009-04-27 08:55:38
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Piekna sprawa! bedziesz mial super ozdoby na dzialce.
    > Powinna to ruszyc kazda koparka z odpowiednio duza lyzka,
    > lub ladowarka.

    Mam 2 takie kamienie. Spadły mi z serca jak poznałem żonę :-)

  • 5. Data: 2009-04-27 10:36:48
    Od: l...@g...com

    On 27 Kwi, 09:26, "Paweł Stec" <s...@w...pl> wrote:
> [...]
    > 6 sporych kamieni do wykopania. Szukam lokalnie jakiegoś sprzęty, ale może
    > macie jakieś pomysły jak wydobyć takie kamienie. Wielkość: ok

    Nie wiem jak z dostępem do nich, ale słyszałem o takim patencie:
    - wiercenie otworu, montaż kotwy na jakiś porządny klej do tego
    przeznaczony, potem lina i ciągnik. Tylko trzeba zachować
    elementarne zasady bezpieczeństwa na wypadek zerwania
    się liny...

    Pzdr.
    L.

  • 6. Data: 2009-04-27 10:38:59
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Mam 2 takie kamienie. Spadły mi z serca jak poznałem żonę :-)

    Na nogę ?

    pozdrawiam
    pluton
    :)

  • 7. Data: 2009-04-27 10:48:45
    Od: "Obserwator b." <J...@...A>

    Paweł Stec pisze:
> [...]
    > 6 sporych kamieni do wykopania. Szukam lokalnie jakiegoś sprzęty, ale może
    > macie jakieś pomysły jak wydobyć takie kamienie. Wielkość: ok

    Taśma - tirfor i same wylezom z wykopu. Tak sie u nos w górach robi.
    J.

  • 8. Data: 2009-04-27 10:56:20
    Od: lukaSE <l...@g...com>

    a zalac betonem. Tak sie kiedys robilo fundamenty - beton i kamienie,
    a czasem kamienie na zaprawie samej tylko...

  • 9. Data: 2009-04-27 10:58:14
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Stec" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prawie 6 sporych kamieni do wykopania. Szukam lokalnie jakiegoś sprzęty,
    > ale może macie jakieś pomysły jak wydobyć takie kamienie. Wielkość: ok

    Zalej je betonem. Będą pełnic funkcje dodatkowych "stóp" fundamentowych.

    Krzysiek

  • 10. Data: 2009-04-27 16:03:03
    Od: "roman" <r...@r...ro>

    teściowa, rzemień i dobry bat