  • 21. Data: 2014-04-05 02:49:57
    Temat: Re: Kanał wentylacyjny po elewacji.
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 4 kwietnia 2014 23:43:42 UTC+2 użytkownik slavo65 napisał:

    > A tak konkretnie to na czym ta funkcjonalność i higieniczność tradycyjnego okapu
    polega?

    Funkcjonalnosc = wciaga co trzeba. Bez ryzyka poparzenia rak przy operowaniu
    obok garnka. Higienicznosc = latwo wyciagnac i wyczyscic filtr. Wszyscy
    widzieli na filmie reklamowym bory jak setki drobnych kropelek wody / tluszczu
    wypadaja z garnka wprost do kanalu z okapu. Co sie z tym pozniej dzieje bog
    jeden wie!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 22. Data: 2014-04-05 07:44:56
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu sobota, 5 kwietnia 2014 02:49:57 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Funkcjonalnosc = wciaga co trzeba.

    Jak jeszcze nie widziałeś, to zobacz jak "wciąga" włączony na full markowy okap
    https://www.youtube.com/watch?v=PBjb2zalV-A
    Jak nie wierzysz, to zrób sobie sam taki test z włączonym nam full Twoim okapem i
    pochwal się tutaj z efektów.

    > Bez ryzyka poparzenia rak przy operowaniu
    >
    > obok garnka.

    Co Ci ręce oparzy???
    I dlaczego nie parzy ci rąk w wypadku klasycznego okapu?

> [...]
    >
    > wypadaja z garnka wprost do kanalu z okapu. Co sie z tym pozniej dzieje bog

    Nie trzeba angażować Boga, wystarczy mnie zapytać. To wszystko co pochłania tłuszcz i
    brud z gotowania wyjmuje się i wkłada do zmywarki. Wyjęcie i włożenie do zmywarki
    zajmuje max 5 sekund.
    Ile Ci zajmuje wyjęcie i włożenie do zmywarki części Twojego okapu? :)

  • 23. Data: 2014-04-06 10:28:25
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 5 kwietnia 2014 07:44:56 UTC+2 użytkownik slavo65 napisał:

> [...]
    > https://www.youtube.com/watch?v=PBjb2zalV-A
    > Jak nie wierzysz, to zrób sobie sam taki test z włączonym nam full Twoim okapem i

    Pf, odgrzewasz kotleta. Juz analizowalismy ten film. Test z okapem bez
    podania nawet modelu. Test w ktorym nawet nie wiadomo czy wentylatory
    sa wlaczone (tak to wyglada) jest do niczego :D W dodatku to zwykly
    film marketingowy / reklamowy bory. W takie bajki uwierzy tylko glupiec.

    Dla mnie EOT bo nie mam czasu na dyskusje z akwizytorem :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 24. Data: 2014-04-06 20:46:17
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 kwietnia 2014 10:28:25 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    >
    > sa wlaczone (tak to wyglada) jest do niczego :D W dodatku to zwykly
    >
    > film marketingowy / reklamowy bory. W takie bajki uwierzy tylko glupiec.

    Wierzy się w coś, czego nie można sprawdzić. Cztery naczynia na pewno w domu
    znajdziesz, wlejesz trochę wody,aby się szybko zagotowała, okap na full i pochwal się
    efektem :)

  • 25. Data: 2014-04-06 20:56:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 06 Apr 2014 11:46:17 -0700 osobnik zwany slavo65
    napisał:

    > Wierzy się w coś, czego nie można sprawdzić. Cztery naczynia na pewno w
    > domu znajdziesz, wlejesz trochę wody,aby się szybko zagotowała, okap na
    > full i pochwal się efektem :)

    no to pochwal się jak to ten hiperokap działa. Ale w realnym teście. w
    realnym gotowaniu, a zwłaszcza smażeniu. Bo jak działa normalny okap to
    ja wiem.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 26. Data: 2014-04-06 22:09:19
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    Smażenie jest pokazane np. tutaj https://www.youtube.com/watch?v=utVCAQsN4fA

  • 27. Data: 2014-04-06 22:46:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 06 Apr 2014 13:09:19 -0700 osobnik zwany slavo65
    napisał:

    > Smażenie jest pokazane np. tutaj
    > https://www.youtube.com/watch?v=utVCAQsN4fA

    1. to nie jest smażenie a podgrzewanie
    2. ciekawe jak głośne to jest
    3. rozwiązałeś już zagadkę co sie dzieje z tłusczem lecącym do kanału?

  • 28. Data: 2014-04-06 23:24:31
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 kwietnia 2014 22:46:33 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > 1. to nie jest smażenie a podgrzewanie

    A po czym poznałeś?

    > 2. ciekawe jak głośne to jest
    Jest dużo cichsze, niż okap pracujący na wysokości uszu.
    Sugeruję wybranie się do tej restauracji na Próżnej 9 i posłuchanie.

    > 3. rozwiązałeś już zagadkę co sie dzieje z tłusczem lecącym do kanału?

    Jak już wielokrotnie pisałem, nie ma żadnej zagadki, bo tłuszcz nie leci do kanału.
    Tłuszcz się zatrzymuje na specjalnie do tego celu przeznaczonym filtrze, który może
    być myty w zmywarce.
    http://shop.suter.ch/media/catalog/product/cache/1/i
    mage/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/4/0/40.001.203
    _1.jpg

  • 29. Data: 2014-04-07 08:58:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 kwietnia 2014 23:24:31 UTC+2 użytkownik slavo65 napisał:
> [...]
    >który może być myty w zmywarce.
    >http://shop.suter.ch/media/catalog/product/cache/1/
    image/9df78eab33525d08d6e5fb8d>27136e95/4/0/40.001.2

    A jak grochówka wykipi i wleci w kanał to co się z tym stanie?

  • 30. Data: 2014-04-07 09:48:28
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    który może być myty w zmywarce.
    >http://shop.suter.ch/media/catalog/product/cache/1/
    image/9df78eab33525d08d6e5fb8d>27136e95/4/0/40.001.2

    A jest to w "zestawie"? Czy te prawi 4stówy pln trzeba dopłacić?
    http://shop.suter.ch/index.php/catalogsearch/result/
    ?q=bora